Informacja o cookies

Zgadzam się Nasza strona zapisuje niewielkie pliki tekstowe, nazywane ciasteczkami (ang. cookies) na Twoim urządzeniu w celu lepszego dostosowania treści oraz dla celów statystycznych. Możesz wyłączyć możliwość ich zapisu, zmieniając ustawienia Twojej przeglądarki. Korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień oznacza zgodę na przechowywanie cookies w Twoim urządzeniu.

Publikacje Pracowników Politechniki Lubelskiej

MNiSW
50
Poziom II
Status:
Autorzy: Shatokhin Vladimir M., Granko Boris, Sobol Vladimir N., Stasiuk Victor, Kalimoldayev Maksat, Wójcik Waldemar, Iskakova Aigul, Muslimov Kuanysh
Dyscypliny:
Aby zobaczyć szczegóły należy się zalogować.
Wersja dokumentu: Drukowana | Elektroniczna
Język: angielski
Strony: 53 - 64
Scopus® Cytowania: 0
Bazy: Scopus
Efekt badań statutowych NIE
Materiał konferencyjny: NIE
Publikacja OA: NIE
Abstrakty: angielski
Mathematical models of the turning of tracked vehicles have been developed. In the turning mechanism, the hydrovolumetric transmission and differential reduction gears are included. Adding such elements improves the technical characteristics of the vehicle (controllability, maneuverability, and mobility) and reduces driver fatigue. These models allow the parameters of hydromachines and differential reduction gears that provide turning of the vehicle with the required angular velocity to be determined.