Informacja o cookies

Zgadzam się Nasza strona zapisuje niewielkie pliki tekstowe, nazywane ciasteczkami (ang. cookies) na Twoim urządzeniu w celu lepszego dostosowania treści oraz dla celów statystycznych. Możesz wyłączyć możliwość ich zapisu, zmieniając ustawienia Twojej przeglądarki. Korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień oznacza zgodę na przechowywanie cookies w Twoim urządzeniu.

Publikacje Pracowników Politechniki Lubelskiej

MNiSW
50
Poziom II
Status:
Autorzy: Kashkanov Andrii, Bilichenko Victor V., Makarova Tamara, Saraiev Olexii, Reiko Serhii, Kotyra Andrzej, Junisbekov Muhtar, Mamyrbayev Orken, Kozhamberdiyeva Mergul
Dyscypliny:
Aby zobaczyć szczegóły należy się zalogować.
Wersja dokumentu: Drukowana | Elektroniczna
Język: angielski
Strony: 173 - 184
Scopus® Cytowania: 1
Bazy: Scopus
Efekt badań statutowych NIE
Materiał konferencyjny: NIE
Publikacja OA: NIE
Abstrakty: angielski
The study presents the results of research into the emergency braking processes occurring in M1-category motor vehicles, which use braking systems of different design and functional features. The authors hereof suggest an advanced approach to the assessment of motor vehicle braking efficiency in road accident reporting. The verification of the effectiveness of the innovations suggested hereby has demonstrated the reason why such innovations are to be used in practical work and has proven the need to extend such approach to other categories of motor vehicles and other types and conditions of road surface. Such innovations would increase the precision and quality of automotive equipment examinations/tests in road accident reporting.