Informacja o cookies

Zgadzam się Nasza strona zapisuje niewielkie pliki tekstowe, nazywane ciasteczkami (ang. cookies) na Twoim urządzeniu w celu lepszego dostosowania treści oraz dla celów statystycznych. Możesz wyłączyć możliwość ich zapisu, zmieniając ustawienia Twojej przeglądarki. Korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień oznacza zgodę na przechowywanie cookies w Twoim urządzeniu.

Publikacje Pracowników Politechniki Lubelskiej

MNiSW
4
Lista B
Status:
Autorzy: Sumorek Andrzej
Rok wydania: 2013
Wersja dokumentu: Drukowana | Elektroniczna
Język: polski
Numer czasopisma: 3
Strony: 371 - 377
Bazy: BazTech | Index Copernicus
Efekt badań statutowych NIE
Materiał konferencyjny: NIE
Publikacja OA: TAK
Licencja:
Sposób udostępnienia: Otwarte czasopismo
Wersja tekstu: Ostateczna wersja opublikowana
Czas opublikowania: W momencie opublikowania
Abstrakty: polski
Dla posiadaczy pojazdów,sygnałem do podjęcia dziłań naprawczych są mniej lub bardziej czytelne komunikaty wyświetlane na desce rozdzielczej pojazdu.Często użytkownik nie może na podstawie pojedynczego symbolu wnioskować o rozmiarach uszkodzenia i ewentualnym czasie oraz kosztach usunięcia problemu.W artykule przedstawiono rzeczywisty przypadek uszkodzenia pojazdu objawiający się jednym prostym komunikatem,który związany był z istnieniem kilku jednoczesnych usterk. Zaprezentowano pełny proces detekcji uszkodzenia podzespołów.Opisywany przypadek jest szczególnie aktualny,ponieważ reprezentuje sytuację,w której możliwości techniczne producentów pozwalają na montaż dużej liczby węzłów mechatronicznych,zaś ograniczenia finansowe nie pozwalają na uzyskanie elementów o pożądanej jakości.