Kształcenie zdalne matematyki i informatyki – szanse oraz zagrożenia
Fragment książki (Rozdział w monografii)
MNiSW
20
Poziom I
Status: | |
Warianty tytułu: |
E-learning of Mathematics and Computer Science – opportunities and threats
|
Autorzy: | Jastrzębska Magdalena |
Dyscypliny: | |
Aby zobaczyć szczegóły należy się zalogować. | |
Wersja dokumentu: | Drukowana | Elektroniczna |
Język: | polski |
Strony: | 11 - 19 |
Efekt badań statutowych | NIE |
Materiał konferencyjny: | NIE |
Publikacja OA: | TAK |
Licencja: | |
Sposób udostępnienia: | Witryna wydawcy |
Wersja tekstu: | Ostateczna wersja opublikowana |
Czas opublikowania: | W momencie opublikowania |
Data opublikowania w OA: | 15 grudnia 2021 |
Abstrakty: | polski | angielski |
Niniejsza praca poświęcona została tematyce zdalnego nauczania przedmiotów ścisłych wśród uczniów i studentów uczelni wyższych. Przedstawione zostały wady i zalety związane ze zdalną edukacją, która spowodowana została pandemią koronawirusa SARS-CoV-2 w Polsce i na świecie. W szczególności przeanalizowany został problem zdalnego nauczania matematyki, a także informatyki pośród studentów i pracowników uczelni wyższych. Celem pracy jest zaprezentowanie realnych szans i zagrożeń dla nauczania matematyki oraz informatyki na odległość w szkołach i uczelniach wyższych. | |
This paper is devoted to the online learning of science subjects among students of universities and colleges. There were presented the advantages and disadvantages connected with e-learning, which were caused by the SARS-CoV-2 coronavirus pandemic in Poland and in the world. In particular, the problem of distance teaching of mathematics and computer science among students and employees of universities was analyzed. The aim of the paper is to present the real opportunities and threats for online teaching mathematics and computer science among students, teachers and lecturers. |