Informacja o cookies

Zgadzam się Nasza strona zapisuje niewielkie pliki tekstowe, nazywane ciasteczkami (ang. cookies) na Twoim urządzeniu w celu lepszego dostosowania treści oraz dla celów statystycznych. Możesz wyłączyć możliwość ich zapisu, zmieniając ustawienia Twojej przeglądarki. Korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień oznacza zgodę na przechowywanie cookies w Twoim urządzeniu.

Publikacje Pracowników Politechniki Lubelskiej

MNiSW
20
Poziom I
Status:
Warianty tytułu:
E-learning of Mathematics and Computer Science – opportunities and threats
Autorzy: Jastrzębska Magdalena
Dyscypliny:
Aby zobaczyć szczegóły należy się zalogować.
Wersja dokumentu: Drukowana | Elektroniczna
Język: polski
Strony: 11 - 19
Efekt badań statutowych NIE
Materiał konferencyjny: NIE
Publikacja OA: TAK
Licencja:
Sposób udostępnienia: Witryna wydawcy
Wersja tekstu: Ostateczna wersja opublikowana
Czas opublikowania: W momencie opublikowania
Data opublikowania w OA: 15 grudnia 2021
Abstrakty: polski | angielski
Niniejsza praca poświęcona została tematyce zdalnego nauczania przedmiotów ścisłych wśród uczniów i studentów uczelni wyższych. Przedstawione zostały wady i zalety związane ze zdalną edukacją, która spowodowana została pandemią koronawirusa SARS-CoV-2 w Polsce i na świecie. W szczególności przeanalizowany został problem zdalnego nauczania matematyki, a także informatyki pośród studentów i pracowników uczelni wyższych. Celem pracy jest zaprezentowanie realnych szans i zagrożeń dla nauczania matematyki oraz informatyki na odległość w szkołach i uczelniach wyższych.
This paper is devoted to the online learning of science subjects among students of universities and colleges. There were presented the advantages and disadvantages connected with e-learning, which were caused by the SARS-CoV-2 coronavirus pandemic in Poland and in the world. In particular, the problem of distance teaching of mathematics and computer science among students and employees of universities was analyzed. The aim of the paper is to present the real opportunities and threats for online teaching mathematics and computer science among students, teachers and lecturers.