Kształcenie zdalne i skuteczność weryfikacji efektów uczenia się
Fragment książki (Rozdział w monografii)
MNiSW
20
Poziom I
Status: | |
Warianty tytułu: |
Distance education and the effectiveness of the verification of learning outcomes
|
Autorzy: | Wlaź Paweł |
Dyscypliny: | |
Aby zobaczyć szczegóły należy się zalogować. | |
Wersja dokumentu: | Drukowana | Elektroniczna |
Język: | polski |
Strony: | 20 - 30 |
Efekt badań statutowych | NIE |
Materiał konferencyjny: | NIE |
Publikacja OA: | TAK |
Licencja: | |
Sposób udostępnienia: | Witryna wydawcy |
Wersja tekstu: | Ostateczna wersja opublikowana |
Czas opublikowania: | W momencie opublikowania |
Data opublikowania w OA: | 15 grudnia 2021 |
Abstrakty: | angielski | polski |
The article discusses the problem of verification of learning outcomes in the case of distance learning. The considerations are based on the assumption that the situation is related to the Covid- 19 epidemic, therefore it is temporary and it is interesting to compare it with the standard situation. Both the results of assessment from various periods in selected fields of study and the answers from the questionnaires in which students assessed the ease and independence of verification of learning outcomes in remote education conditions are discussed and analyzed statistically. | |
W artykule omawiany jest problem weryfikacji efektów uczenia się w sytuacji kształcenia zdalnego. Rozważania prowadzone są przy założeniu, że sytuacja związana jest z epidemią Covid-19, zatem jest przejściowa. Interesujące jest więc jej porównanie z sytuacją standardową. Omówione i przeanalizowane statystycznie są zarówno wyniki oceniania z różnych okresów na wybranych kierunkach studiów, jak i odpowiedzi z ankiet, w których studenci oceniali łatwość i samodzielność weryfikacji efektów uczenia się w warunkach kształcenia zdalnego. |