Informacja o cookies

Zgadzam się Nasza strona zapisuje niewielkie pliki tekstowe, nazywane ciasteczkami (ang. cookies) na Twoim urządzeniu w celu lepszego dostosowania treści oraz dla celów statystycznych. Możesz wyłączyć możliwość ich zapisu, zmieniając ustawienia Twojej przeglądarki. Korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień oznacza zgodę na przechowywanie cookies w Twoim urządzeniu.

Publikacje Pracowników Politechniki Lubelskiej

MNiSW
20
Poziom I
Status:
Warianty tytułu:
Distance education and the effectiveness of the verification of learning outcomes
Autorzy: Wlaź Paweł
Dyscypliny:
Aby zobaczyć szczegóły należy się zalogować.
Wersja dokumentu: Drukowana | Elektroniczna
Język: polski
Strony: 20 - 30
Efekt badań statutowych NIE
Materiał konferencyjny: NIE
Publikacja OA: TAK
Licencja:
Sposób udostępnienia: Witryna wydawcy
Wersja tekstu: Ostateczna wersja opublikowana
Czas opublikowania: W momencie opublikowania
Data opublikowania w OA: 15 grudnia 2021
Abstrakty: angielski | polski
The article discusses the problem of verification of learning outcomes in the case of distance learning. The considerations are based on the assumption that the situation is related to the Covid- 19 epidemic, therefore it is temporary and it is interesting to compare it with the standard situation. Both the results of assessment from various periods in selected fields of study and the answers from the questionnaires in which students assessed the ease and independence of verification of learning outcomes in remote education conditions are discussed and analyzed statistically.
W artykule omawiany jest problem weryfikacji efektów uczenia się w sytuacji kształcenia zdalnego. Rozważania prowadzone są przy założeniu, że sytuacja związana jest z epidemią Covid-19, zatem jest przejściowa. Interesujące jest więc jej porównanie z sytuacją standardową. Omówione i przeanalizowane statystycznie są zarówno wyniki oceniania z różnych okresów na wybranych kierunkach studiów, jak i odpowiedzi z ankiet, w których studenci oceniali łatwość i samodzielność weryfikacji efektów uczenia się w warunkach kształcenia zdalnego.