Kształcenie matematyczne w warunkach pandemii – blaski i cienie
Fragment książki (Rozdział w monografii)
MNiSW
20
Poziom I
Status: | |
Warianty tytułu: |
Mathematical education in pandemic conditions – lights and shadows
|
Autorzy: | Szuster Janusz |
Dyscypliny: | |
Aby zobaczyć szczegóły należy się zalogować. | |
Wersja dokumentu: | Drukowana | Elektroniczna |
Język: | polski |
Strony: | 100 - 108 |
Efekt badań statutowych | NIE |
Materiał konferencyjny: | NIE |
Publikacja OA: | TAK |
Licencja: | |
Sposób udostępnienia: | Witryna wydawcy |
Wersja tekstu: | Ostateczna wersja opublikowana |
Czas opublikowania: | W momencie opublikowania |
Data opublikowania w OA: | 15 grudnia 2021 |
Abstrakty: | polski | angielski |
W pracy zostały opisane problemy praktyczne, które wystąpiły w kształceniu studentów podczas zdalnego nauczania matematyki, spowodowanego pandemią covid-19. Autor prezentuje doświadczenia nabyte podczas pracy ze studentami kierunków matematycznych w Politechnice Lubelskiej. Wśród nich znajdują się pozytywne aspekty nauczania zdalnego jak też jego słabe strony i w każdym z tych przypadków opisane zostały metody pokonywania pojawiających się trudności. | |
In this paper we describe practical problems that occurred in educating students during remote learning of mathematics, caused by the covid-19 pandemic. The author presents the experience gained while working with students of mathematical faculties at the Lublin University of Technology. Among them, he mentions the positive aspects of distance learning as well as its weaknesses, and in each of these cases the methods of overcoming emerging difficulties are described. |