Informacja o cookies

Zgadzam się Nasza strona zapisuje niewielkie pliki tekstowe, nazywane ciasteczkami (ang. cookies) na Twoim urządzeniu w celu lepszego dostosowania treści oraz dla celów statystycznych. Możesz wyłączyć możliwość ich zapisu, zmieniając ustawienia Twojej przeglądarki. Korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień oznacza zgodę na przechowywanie cookies w Twoim urządzeniu.

Publikacje Pracowników Politechniki Lubelskiej

MNiSW
20
Poziom I
Status:
Warianty tytułu:
Mathematical education in pandemic conditions – lights and shadows
Autorzy: Szuster Janusz
Dyscypliny:
Aby zobaczyć szczegóły należy się zalogować.
Wersja dokumentu: Drukowana | Elektroniczna
Język: polski
Strony: 100 - 108
Efekt badań statutowych NIE
Materiał konferencyjny: NIE
Publikacja OA: TAK
Licencja:
Sposób udostępnienia: Witryna wydawcy
Wersja tekstu: Ostateczna wersja opublikowana
Czas opublikowania: W momencie opublikowania
Data opublikowania w OA: 15 grudnia 2021
Abstrakty: polski | angielski
W pracy zostały opisane problemy praktyczne, które wystąpiły w kształceniu studentów podczas zdalnego nauczania matematyki, spowodowanego pandemią covid-19. Autor prezentuje doświadczenia nabyte podczas pracy ze studentami kierunków matematycznych w Politechnice Lubelskiej. Wśród nich znajdują się pozytywne aspekty nauczania zdalnego jak też jego słabe strony i w każdym z tych przypadków opisane zostały metody pokonywania pojawiających się trudności.
In this paper we describe practical problems that occurred in educating students during remote learning of mathematics, caused by the covid-19 pandemic. The author presents the experience gained while working with students of mathematical faculties at the Lublin University of Technology. Among them, he mentions the positive aspects of distance learning as well as its weaknesses, and in each of these cases the methods of overcoming emerging difficulties are described.