Informacja o cookies

Zgadzam się Nasza strona zapisuje niewielkie pliki tekstowe, nazywane ciasteczkami (ang. cookies) na Twoim urządzeniu w celu lepszego dostosowania treści oraz dla celów statystycznych. Możesz wyłączyć możliwość ich zapisu, zmieniając ustawienia Twojej przeglądarki. Korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień oznacza zgodę na przechowywanie cookies w Twoim urządzeniu.

Publikacje Pracowników Politechniki Lubelskiej

MNiSW
20
Poziom I
Status:
Autorzy: Paśnikowska-Łukaszuk Magdalena
Dyscypliny:
Aby zobaczyć szczegóły należy się zalogować.
Wersja dokumentu: Drukowana | Elektroniczna
Język: polski
Strony: 126 - 137
Efekt badań statutowych NIE
Materiał konferencyjny: NIE
Publikacja OA: TAK
Licencja:
Sposób udostępnienia: Witryna wydawcy
Wersja tekstu: Ostateczna wersja opublikowana
Czas opublikowania: W momencie opublikowania
Data opublikowania w OA: 15 grudnia 2021
Abstrakty: angielski | polski
The article presents the issues of teaching with the use of educational tools of distance learning. In addition, solutions for the use of computer programs and tools in teaching graphic subjects in the pandemic era were shown. Teaching aids supporting the process of teaching computer graphics are described. The need to teach computer graphics in the fields of mathematics and computer science was discussed. Finally, possible solutions used in distance learning are presented.
W artykule przedstawiono problematykę nauczania z wykorzystaniem narzędzi edukacyjnych kształcenia na odległość. Ponadto pokazano rozwiązania dotyczące wykorzystania programów i narzędzi komputerowych w nauczaniu przedmiotów graficznych w dobie pandemii. Opisano pomoce naukowe, które wspomagają proces nauczania grafiki komputerowej. Omówiono potrzebę nauczania grafiki komputerowej na kierunkach matematyczno-informatycznych. Przedstawiono również przedmioty nauczania na uczelniach wyższych, w ramach których wykorzystuje się grafikę komputerową pod różnymi jej postaciami. Na koniec przedstawiono możliwe rozwiązania wykorzystywane w zdalnym nauczaniu.