Nauczanie zdalne w ocenie studentów pierwszego roku kierunku Informatyka
Fragment książki (Rozdział w monografii)
MNiSW
20
Poziom I
Status: | |
Warianty tytułu: |
Distance learning as assessed by first-year students of Computer Science
|
Autorzy: | Łukasik Edyta |
Dyscypliny: | |
Aby zobaczyć szczegóły należy się zalogować. | |
Wersja dokumentu: | Drukowana | Elektroniczna |
Język: | polski |
Strony: | 138 - 149 |
Efekt badań statutowych | NIE |
Materiał konferencyjny: | NIE |
Publikacja OA: | TAK |
Licencja: | |
Sposób udostępnienia: | Witryna wydawcy |
Wersja tekstu: | Ostateczna wersja opublikowana |
Czas opublikowania: | W momencie opublikowania |
Data opublikowania w OA: | 15 grudnia 2021 |
Abstrakty: | angielski | polski |
The situation faced by all universities when the COVID-19 epidemic was announced in our country forced a change in the form of student learning. In the field of Computer Science at the Lublin University of Technology, all classes were also held online. The article presents the results of a survey conducted among first-year students of this faculty who were distance educated all year round. This study concerned students' assessment of the quality of the knowledge transferred and the degree of skills acquired during distance learning. A hypothesis was put forward in the article that there are classes in the Computer Science that can be conducted using distance learning without losing the quality of the knowledge provided. It has been confirmed in the conducted research. | |
Sytuacja, w obliczu której znalazły się wszystkie uczelnie wyższe, kiedy ogłoszono na terenie naszego kraju stan epidemii COVID-19, zmusiła do zmiany formy kształcenia studentów. Na kierunku Informatyka prowadzonym na Politechnice Lubelskiej wszystkie zajęcia odbywały się z sposób zdalny. W artykule zaprezentowane zostały wyniki badania ankietowego przeprowadzonego wśród studentów pierwszego roku tego kierunku, którzy cały rok byli kształceni zdalnie. Badanie to dotyczyło oceny przez studentów jakości przekazanej wiedzy i stopnia nabytych umiejętności w czasie nauczania zdalnego. Postawiona została w artykule hipoteza mówiąca o tym, że istnieją zajęcia na kierunku Informatyka, które mogą być prowadzone w formie zdalnej bez straty jakości przekazywanej wiedzy. W przeprowadzonych badaniach została ona potwierdzona. |