Informacje w procesie decyzyjnym konsumenta rynku IT - ujęcie jakościowe
Artykuł w czasopiśmie
| Status: | |
| Autorzy: | Gąsior Marcin |
| Rok wydania: | 2012 |
| Wersja dokumentu: | Drukowana |
| Język: | polski |
| Numer czasopisma: | 1 |
| Wolumen/Tom: | 286, z. 19 |
| Strony: | 49 - 58 |
| Efekt badań statutowych | NIE |
| Materiał konferencyjny: | NIE |
| Publikacja OA: | NIE |
| Abstrakty: | polski |
| Procesy informacyjne, stanowiące istotny element zachowania konsumenta na rynku, mają olbrzymi potencjał z punktu widzenia komunikacji marketingowej oraz kreowania relacji pomiędzy przedsiębiorstwem a nabywcami. niniejszy artykuł przedstawia wybrane zagadnienia dotyczące postrzegania informacji i ich źródeł przez konsumentów polskiego rynku technologii informacyjnych oraz wynikające z niego konsekwencje. Prowadzone rozważania oparto na danych jakościowych, pozyskanych dzięki wykorzystaniu serii zogniskowanych wywiadów grupowych. |