Informacja o cookies

Zgadzam się Nasza strona zapisuje niewielkie pliki tekstowe, nazywane ciasteczkami (ang. cookies) na Twoim urządzeniu w celu lepszego dostosowania treści oraz dla celów statystycznych. Możesz wyłączyć możliwość ich zapisu, zmieniając ustawienia Twojej przeglądarki. Korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień oznacza zgodę na przechowywanie cookies w Twoim urządzeniu.

Publikacje Pracowników Politechniki Lubelskiej

MNiSW
5
spoza listy
Status:
Warianty tytułu:
A study of the user experience when interacting with applications that work with sports armbands to monitor human activity
Autorzy: Kiryczuk Mateusz, Kocyła Paweł, Dzieńkowski Mariusz
Dyscypliny:
Aby zobaczyć szczegóły należy się zalogować.
Rok wydania: 2021
Wersja dokumentu: Drukowana | Elektroniczna
Język: polski
Wolumen/Tom: 21
Strony: 349 - 355
Bazy: BazTech
Efekt badań statutowych NIE
Materiał konferencyjny: NIE
Publikacja OA: TAK
Licencja:
Sposób udostępnienia: Witryna wydawcy
Wersja tekstu: Ostateczna wersja opublikowana
Czas opublikowania: W momencie opublikowania
Data opublikowania w OA: 30 grudnia 2021
Abstrakty: angielski | polski
This paper concerns the study of user experience and focuses on two aspects i.e. usability and user satisfaction. Two mobile applications for monitoring human activity, Mi Fit and Google Fit, wer e tested. Both applications work with sports armbands. Two methods were used for the study: a questionnaire and eye tracking. The comparison of the appl i- cations was made on the basis of the collected results from questionnaires, meas urements of task completion times and the number and type of errors detected. Nine respondents participated in the study. The Google Fit application received a higher average score for user satisfaction, fewer errors and shorter task completion times.
Praca dotyczy badania doświadczenia użytkownika, koncentrując się na dwóch aspektach to jest: użyteczności i saty s- fakcji użytkownika. Testom poddano dwie aplikacje mobilne do monitorow ania aktywności człowieka : Mi Fit oraz Google Fit . Obie aplikacje współpracują z opaskami sportowymi. Do badań wykorzystano dwie metody: kwestionari u- szową i eyetrackingową. Porównania aplikacji dokonano na podstawie ze branych wyników z ankiet, pomiarów czasów realizacji zadań oraz liczby i rodzaju zidentyfikowanych błędów. W badania ch wzięło udział 9 - ciu respondentów. Wy ż- sz ą średnią ocen ę satysfakcji użytkowników, mniejszą liczb ę błędów przez nich popełnianą oraz kró tszymi czasami wykonania zadań uzyskała aplikacja Google Fit.