Badania doświadczenia użytkownika podczas interakcji z aplikacjami współpracującymi z opaskami sportowymi do monitorowania aktywności człowieka
Artykuł w czasopiśmie
MNiSW
5
spoza listy
Status: | |
Warianty tytułu: |
A study of the user experience when interacting with applications that work with sports armbands to monitor human activity
|
Autorzy: | Kiryczuk Mateusz, Kocyła Paweł, Dzieńkowski Mariusz |
Dyscypliny: | |
Aby zobaczyć szczegóły należy się zalogować. | |
Rok wydania: | 2021 |
Wersja dokumentu: | Drukowana | Elektroniczna |
Język: | polski |
Wolumen/Tom: | 21 |
Strony: | 349 - 355 |
Bazy: | BazTech |
Efekt badań statutowych | NIE |
Materiał konferencyjny: | NIE |
Publikacja OA: | TAK |
Licencja: | |
Sposób udostępnienia: | Witryna wydawcy |
Wersja tekstu: | Ostateczna wersja opublikowana |
Czas opublikowania: | W momencie opublikowania |
Data opublikowania w OA: | 30 grudnia 2021 |
Abstrakty: | angielski | polski |
This paper concerns the study of user experience and focuses on two aspects i.e. usability and user satisfaction. Two mobile applications for monitoring human activity, Mi Fit and Google Fit, wer e tested. Both applications work with sports armbands. Two methods were used for the study: a questionnaire and eye tracking. The comparison of the appl i- cations was made on the basis of the collected results from questionnaires, meas urements of task completion times and the number and type of errors detected. Nine respondents participated in the study. The Google Fit application received a higher average score for user satisfaction, fewer errors and shorter task completion times. | |
Praca dotyczy badania doświadczenia użytkownika, koncentrując się na dwóch aspektach to jest: użyteczności i saty s- fakcji użytkownika. Testom poddano dwie aplikacje mobilne do monitorow ania aktywności człowieka : Mi Fit oraz Google Fit . Obie aplikacje współpracują z opaskami sportowymi. Do badań wykorzystano dwie metody: kwestionari u- szową i eyetrackingową. Porównania aplikacji dokonano na podstawie ze branych wyników z ankiet, pomiarów czasów realizacji zadań oraz liczby i rodzaju zidentyfikowanych błędów. W badania ch wzięło udział 9 - ciu respondentów. Wy ż- sz ą średnią ocen ę satysfakcji użytkowników, mniejszą liczb ę błędów przez nich popełnianą oraz kró tszymi czasami wykonania zadań uzyskała aplikacja Google Fit. |