Informacja o cookies

Zgadzam się Nasza strona zapisuje niewielkie pliki tekstowe, nazywane ciasteczkami (ang. cookies) na Twoim urządzeniu w celu lepszego dostosowania treści oraz dla celów statystycznych. Możesz wyłączyć możliwość ich zapisu, zmieniając ustawienia Twojej przeglądarki. Korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień oznacza zgodę na przechowywanie cookies w Twoim urządzeniu.

Publikacje Pracowników Politechniki Lubelskiej

Status:
Autorzy: Cisowski Tadeusz, Kałdonek Jolanta
Rok wydania: 2011
Wersja dokumentu: Drukowana
Język: polski
Numer czasopisma: 2
Strony: 37 - 39
Efekt badań statutowych NIE
Materiał konferencyjny: NIE
Publikacja OA: NIE
Abstrakty: polski
W artykule przedstawiono działania marketingowe dotyczące wprowadzania na rynek usług transportowych przewozy intermodalne. Zaprezentowano metodykę oceny konkurencyjności przewozów intermodalnych, opartaą na modelowaniu działań marketingowych, z wykorzystaniem dynamicznego grafu czynników zmiennych. Pokazano uniwersalny instrument prognozowania działalności dowolnej firmy w warunkach konkurencji.