Informacja o cookies

Zgadzam się Nasza strona zapisuje niewielkie pliki tekstowe, nazywane ciasteczkami (ang. cookies) na Twoim urządzeniu w celu lepszego dostosowania treści oraz dla celów statystycznych. Możesz wyłączyć możliwość ich zapisu, zmieniając ustawienia Twojej przeglądarki. Korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień oznacza zgodę na przechowywanie cookies w Twoim urządzeniu.

Publikacje Pracowników Politechniki Lubelskiej

MNiSW
20
Poziom I
Status:
Autorzy: Maniewska Jadwiga, Bojanowska Agnieszka, Surowiec Agnieszka
Dyscypliny:
Aby zobaczyć szczegóły należy się zalogować.
Wersja dokumentu: Drukowana | Elektroniczna
Język: angielski
Strony: 23 - 41
Efekt badań statutowych NIE
Materiał konferencyjny: NIE
Publikacja OA: TAK
Licencja:
Sposób udostępnienia: Witryna wydawcy
Wersja tekstu: Ostateczna wersja opublikowana
Czas opublikowania: W momencie opublikowania
Data opublikowania w OA: 23 czerwca 2022
Abstrakty: angielski
The Polish pharmaceutical market is an interface between many stakeholders. This article focuses on the relationship of individu- al customers with pharmacies, and de facto with the pharmacists who serve them in the pharmacy. Attention is drawn to the problems that arise in servicing these customers in the context of building and main- taining long-term customer relationships in accordance with the prin- ciples of CRM. A survey was conducted among pharmacists to show what difficult situations they face in their daily work with customers. The role of customer service training in resolving conflict situations in the pharmacy was indicated. Issues of occupational burnout and pharmacists’ attitudes towards customers were addressed.