Informacja o cookies

Zgadzam się Nasza strona zapisuje niewielkie pliki tekstowe, nazywane ciasteczkami (ang. cookies) na Twoim urządzeniu w celu lepszego dostosowania treści oraz dla celów statystycznych. Możesz wyłączyć możliwość ich zapisu, zmieniając ustawienia Twojej przeglądarki. Korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień oznacza zgodę na przechowywanie cookies w Twoim urządzeniu.

Publikacje Pracowników Politechniki Lubelskiej

Publikacje Pracowników PL z lat 1990-2010

Publikacje pracowników Politechniki Lubelskie z lat 1990-2010 dostępne są jak dotychczas w starej bazie publikacji
LINK DO STAREJ BAZY

MNiSW
20
Poziom I
Status:
Autorzy: Czyż Zbigniew, Karpiński Paweł, Skiba Krzysztof, Magryta Paweł
Dyscypliny:
Aby zobaczyć szczegóły należy się zalogować.
Wersja dokumentu: Drukowana | Elektroniczna
Język: angielski
Strony: 661 - 665
Web of Science® Times Cited: 0
Scopus® Cytowania: 0
Bazy: Web of Science | Scopus
Efekt badań statutowych NIE
Finansowanie: This work has been financed by the Polish National Centre for Research and Development under the LIDER program Grant Agreement No. LIDER/27/0140/L-10/18/NCBR/2019.
Materiał konferencyjny: TAK
Nazwa konferencji: 9th International Workshop on Metrology for AeroSpace
Skrócona nazwa konferencji: MetroAeroSpace 2022
URL serii konferencji: LINK
Termin konferencji: 27 czerwca 2022 do 29 czerwca 2022
Miasto konferencji: Pisa
Państwo konferencji: WŁOCHY
Publikacja OA: NIE
Abstrakty: angielski
On the platform of an unmanned aerial vehicle there are electronic devices that emit large amounts of heat due to their power supply. Controlling the temperature of individual components, which the UAV is equipped with, allows to take care of proper operation of the entire propulsion system and control system. This allows, in particular, to maintain the safety of operating such an object. In this paper, key electronic components which can heat up during operation in operational conditions to dangerous temperature values were analyzed. The aim of the study is to verify the correctness of selection of components of the constructed propulsion and control system. As a result of the tests, the temperature distribution on the tested. components and the dependence of the (maximum) temperature measured in spot points as a function of time were obtained. The intensity of temperature rise was determined and the time of safe operation at assumed operating conditions was examined.