Analysis of trolleybus energy consumption
Artykuł w czasopiśmie
MNiSW
5
Lista B
| Status: | |
| Autorzy: | Siemionek Ewa |
| Rok wydania: | 2013 |
| Wersja dokumentu: | Drukowana | Elektroniczna |
| Język: | angielski |
| Numer czasopisma: | 18 |
| Wolumen/Tom: | 7 |
| Strony: | 81 - 84 |
| Web of Science® Times Cited: | 3 |
| Bazy: | Web of Science | BazTech |
| Efekt badań statutowych | NIE |
| Materiał konferencyjny: | NIE |
| Publikacja OA: | TAK |
| Licencja: | |
| Sposób udostępnienia: | Otwarte czasopismo |
| Wersja tekstu: | Ostateczna wersja opublikowana |
| Czas opublikowania: | W momencie opublikowania |
| Data opublikowania w OA: | 10 czerwca 2013 |
| Abstrakty: | angielski |
| Developing energy-saving solutions in vehicle construction and operation has become a priority in the automotive sector. For this reason, zero-emission and low-noise trolleybuses have started to play a significant role in urban public transportation. The paper discusses the methodology and results of energy consumption analysis for trolleybus travel on a determined route. For a given section of the route, energy recovery under braking was calculated. |
