Informacja o cookies

Zgadzam się Nasza strona zapisuje niewielkie pliki tekstowe, nazywane ciasteczkami (ang. cookies) na Twoim urządzeniu w celu lepszego dostosowania treści oraz dla celów statystycznych. Możesz wyłączyć możliwość ich zapisu, zmieniając ustawienia Twojej przeglądarki. Korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień oznacza zgodę na przechowywanie cookies w Twoim urządzeniu.

Publikacje Pracowników Politechniki Lubelskiej

Publikacje Pracowników PL z lat 1990-2010

Publikacje pracowników Politechniki Lubelskie z lat 1990-2010 dostępne są jak dotychczas w starej bazie publikacji
LINK DO STAREJ BAZY

MNiSW
5
spoza wykazu
Status:
Autorzy: Longwic Rafał, Woźniak-Borawska Gracjana, Tatarynow Dawid Jarosław, Sander Przemysław, Gita Arkadiusz
Dyscypliny:
Aby zobaczyć szczegóły należy się zalogować.
Wersja dokumentu: Drukowana | Elektroniczna
Język: angielski
Strony: 125 - 132
Scopus® Cytowania: 0
Bazy: Scopus
Efekt badań statutowych NIE
Materiał konferencyjny: TAK
Nazwa konferencji: 2021 International Symposium on Automation, Mechanical and Design Engineering
Skrócona nazwa konferencji: SAMDE 2021
URL serii konferencji: LINK
Termin konferencji: 3 grudnia 2021 do 5 grudnia 2021
Miasto konferencji: Beijing
Państwo konferencji: CHINY
Publikacja OA: NIE
Abstrakty: angielski
This article discusses the results of studies on the use of hydrogen additive for combustion together with diesel fuel in a compression ignition engine. A motor with Common Rail injection system was tested. Hydrogen was administered sequentially into the engine intake channel. The engine fitted to the vehicle was inducted and the engine load was triggered using a two-axle chassis dynamometer. A proprietary hydrogen injection system was used during the preliminary testing phase. Energy and environmental performance of the engine built into the vehicle was recorded. An analysis of the effect of the hydrogen additive on the above-called parameters was made. The proposed solution may contribute to the longer service life of current compression ignition engines due to improved ecological properties of such sources of propulsion.