Informacja o cookies

Zgadzam się Nasza strona zapisuje niewielkie pliki tekstowe, nazywane ciasteczkami (ang. cookies) na Twoim urządzeniu w celu lepszego dostosowania treści oraz dla celów statystycznych. Możesz wyłączyć możliwość ich zapisu, zmieniając ustawienia Twojej przeglądarki. Korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień oznacza zgodę na przechowywanie cookies w Twoim urządzeniu.

Publikacje Pracowników Politechniki Lubelskiej

MNiSW
5
spoza listy
Status:
Warianty tytułu:
Comparative analysis of the Cycles and Eevee graphics engines on the example of rendering 3D models of archaeological artifacts
Autorzy: Dudek Sebastian, Dziedzic Krzysztof
Dyscypliny:
Aby zobaczyć szczegóły należy się zalogować.
Rok wydania: 2022
Wersja dokumentu: Drukowana | Elektroniczna
Język: angielski
Wolumen/Tom: 24
Strony: 218 - 223
Bazy: BazTech
Efekt badań statutowych NIE
Materiał konferencyjny: NIE
Publikacja OA: TAK
Licencja:
Sposób udostępnienia: Witryna wydawcy
Wersja tekstu: Ostateczna wersja opublikowana
Czas opublikowania: W momencie opublikowania
Data opublikowania w OA: 30 września 2022
Abstrakty: angielski | polski
The purpose of the article is to conduct a comparative analysis of two graph ics engines available in the Blender applic a- tion. These are the Eevee and Cycles engines. The analysis will concern such ele ments as: efficiency, the ability to adjust the scene and the speed of image rendering by both engine s. A test stand in the form of a desktop computer with a newly installed operating system has been prepared for the research.
Celem artykułu jest przeprowadzenie analizy porównawczej dwóch silnik ów graficznych dostępnych w aplikacji Ble n- der. Są to silniki Eevee oraz Cycles. Analiza dotyczyć będzie takich elementów jak: wydajność, możliwość dostosow a- nia sceny oraz szy bkość renderowania obrazu przez oba silniki . Do przeprowadzenia badań przygotowane zostało st a- nowisko badawcze w postaci komputera stacjonarnego z nowo zainstalowanym systemem operacyjnym.