Informacja o cookies

Zgadzam się Nasza strona zapisuje niewielkie pliki tekstowe, nazywane ciasteczkami (ang. cookies) na Twoim urządzeniu w celu lepszego dostosowania treści oraz dla celów statystycznych. Możesz wyłączyć możliwość ich zapisu, zmieniając ustawienia Twojej przeglądarki. Korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień oznacza zgodę na przechowywanie cookies w Twoim urządzeniu.

Publikacje Pracowników Politechniki Lubelskiej

MNiSW
20
Poziom I
Status:
Autorzy: Juszczyński Paweł, Celiński Maciej
Dyscypliny:
Aby zobaczyć szczegóły należy się zalogować.
Wersja dokumentu: Drukowana | Elektroniczna
Język: polski
Strony: 81 - 90
Efekt badań statutowych NIE
Materiał konferencyjny: NIE
Publikacja OA: NIE
Abstrakty: polski
W niniejszym opracowaniu staramy się ukazać zamiany jakie dokonały się i trwają dalej w edukacji z wykorzystaniem nowych technologii cyfrowych. Zasługują one dzisiaj na szczególne miejsce i uwagę, bowiem stały się nie tylko rozrywką, ale także biorą udział w życiu społecznym, ekonomicznym, gospodarczym, kulturowym, a także zawodowym. Dzisiaj technologia zagościła w życiu znacznej części społeczeństwa, a tych, których nie dotknęła bezpośrednio, dotyka przez konieczność wypełnienia dokumentów, złożenia wniosków urzędowych i innych podobnych. Nie jest dziś bowiem możliwe funkcjonowanie w oderwaniu od rzeczywistości cyfrowej. Internet i jego powszechność zdominowały proces dorastania, a także życie dorosłych. I takie podejście przedstawiamy w niniejszym opracowaniu, jako fakt, że technologia cyfrowa jest fundamentem funkcjonowania współczesnego człowieka.