
Learning in the Age of Digital and Green Transition : proceedings of the 25th International Conference on Interactive Collaborative Learning (ICL2022). Vol. 2
Monografia pokonferencyjna
ISBN: 978-3-031-26189-3
/
ISBN: 978-3-031-26190-9
MNiSW
20
Poziom I
Status: | |
Redakcja: | Auer Michael E., Pachatz Wolfgang, Rüütmann Tiia |
Dyscypliny: | |
Rok wydania: | 2023 |
Serie: |
Lecture Notes in Networks and Systems , ISSN (print): 2367-3370, ISSN (on-line): 2367-3389
; nr 634
|
Wersja dokumentu: | Drukowana | Elektroniczna |
Język: | angielski |
Liczba stron: | 1073 |
Miejsce wydania: | Cham |
Wydawnictwo: | Springer |
Efekt badań statutowych | NIE |
Materiał konferencyjny: | TAK |
Publikacja OA: | NIE |
Abstrakty: | angielski |
Zawartość książki:
Pokaż fragmenty książek