Informacja o cookies

Zgadzam się Nasza strona zapisuje niewielkie pliki tekstowe, nazywane ciasteczkami (ang. cookies) na Twoim urządzeniu w celu lepszego dostosowania treści oraz dla celów statystycznych. Możesz wyłączyć możliwość ich zapisu, zmieniając ustawienia Twojej przeglądarki. Korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień oznacza zgodę na przechowywanie cookies w Twoim urządzeniu.

Publikacje Pracowników Politechniki Lubelskiej

MNiSW
20
Poziom I
Status:
Redakcja: Auer Michael E., Pachatz Wolfgang, Rüütmann Tiia
Dyscypliny:
Aby zobaczyć szczegóły należy się zalogować.
Rok wydania: 2023
Serie:
Lecture Notes in Networks and Systems , ISSN (print): 2367-3370, ISSN (on-line): 2367-3389 ; nr 634
Wersja dokumentu: Drukowana | Elektroniczna
Język: angielski
Liczba stron: 1073
Miejsce wydania: Cham
Wydawnictwo: Springer
Efekt badań statutowych NIE
Materiał konferencyjny: TAK
Nazwa konferencji: 25th International Conference on Interactive Collaborative Learning
Skrócona nazwa konferencji: ICL2022
URL serii konferencji: LINK
Termin konferencji: 27 września 2022 do 30 września 2022
Miasto konferencji: Wiedeń
Państwo konferencji: AUSTRIA
Publikacja OA: NIE
Abstrakty: angielski
We are currently witnessing a significant transformation in the development of education on all levels and especially in post-secondary education. To face these challenges, higher education must find innovative ways to quickly respond to these new needs. These were the aims connected with the 25th International Conference on Interactive Collaborative Learning (ICL2022), which was held in Vienna, Austria, from September 27 to 30, 2022.
Zawartość książki: Pokaż fragmenty książek