Learning in the Age of Digital and Green Transition : proceedings of the 25th International Conference on Interactive Collaborative Learning (ICL2022). Vol. 1
Monografia pokonferencyjna
ISBN: 978-3-031-26875-5
/
ISBN: 978-3-031-26876-2
MNiSW
20
Poziom I
Status: | |
Redakcja: | Auer Michael E., Pachatz Wolfgang, Rüütmann Tiia |
Dyscypliny: | |
Aby zobaczyć szczegóły należy się zalogować. | |
Rok wydania: | 2023 |
Serie: |
Lecture Notes in Networks and Systems, ISSN (print): 2367-3370, ISSN (on-line): 2367-3389
; nr 633
|
Wersja dokumentu: | Drukowana | Elektroniczna |
Język: | angielski |
Liczba stron: | 1090 |
Miejsce wydania: | Cham |
Wydawnictwo: | Springer |
Efekt badań statutowych | NIE |
Materiał konferencyjny: | TAK |
Nazwa konferencji: | 25th International Conference on Interactive Collaborative Learning |
Skrócona nazwa konferencji: | ICL2022 |
URL serii konferencji: | LINK |
Termin konferencji: | 27 września 2022 do 30 września 2022 |
Miasto konferencji: | Wiedeń |
Państwo konferencji: | AUSTRIA |
Publikacja OA: | NIE |
Abstrakty: | angielski |
We are currently witnessing a significant transformation in the development of education on all levels and especially in post-secondary education. To face these challenges, higher education must find innovative ways to quickly respond to these new needs. These were the aims connected with the 25th International Conference on Interactive Collaborative Learning (ICL2022), which was held in Vienna, Austria, from September 27 to 30, 2022. |