Informacja o cookies

Zgadzam się Nasza strona zapisuje niewielkie pliki tekstowe, nazywane ciasteczkami (ang. cookies) na Twoim urządzeniu w celu lepszego dostosowania treści oraz dla celów statystycznych. Możesz wyłączyć możliwość ich zapisu, zmieniając ustawienia Twojej przeglądarki. Korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień oznacza zgodę na przechowywanie cookies w Twoim urządzeniu.

Publikacje Pracowników Politechniki Lubelskiej

MNiSW
20
Poziom I
Status:
Autorzy: Wyrwisz Joanna, Sirko Karolina, Wójcik Aleksandra
Dyscypliny:
Aby zobaczyć szczegóły należy się zalogować.
Wersja dokumentu: Drukowana | Elektroniczna
Język: polski
Strony: 147 - 156
Efekt badań statutowych NIE
Materiał konferencyjny: NIE
Publikacja OA: TAK
Licencja:
Sposób udostępnienia: Witryna wydawcy
Wersja tekstu: Ostateczna wersja opublikowana
Czas opublikowania: W momencie opublikowania
Data opublikowania w OA: 31 marca 2023
Abstrakty: polski | angielski
Artykuł dotyczy wpływu nowoczesnych usług biznesowych na interesariuszy oraz tego, jak narzędzia marketingowe pomagają w takim wypromowaniu usług, aby jak największy procent podmiotów miało o nich informacje. Zamierzeniem autorek jest pokazanie, jak zmienia i rozwija się rynek nowoczesnych usług biznesowych poprzez odpowiednią komunikację marketingową. Na podstawie badań studialno-literaturowych wskazano istotę i uwarunkowania nowoczesnych usług biznesowych i przeanalizowano narzędzia marketingowe w sektorze usług. Natomiast na podstawie badań wtórnych pokazano rozwój centrów w sektorze nowoczesnych usług biznesowych ze wskazaniem przyczyn takiego stanu.
The article deals with the impact of modern business services on stakeholders and how marketing tools help promote services so that the largest possible percentage of stakeholders have information about them. The intention of the authors is to show how the modern business services market is changing and developing through appropriate marketing communications. On the basis of the study-literature research, the essence and conditions of modern business services are indicated and marketing tools in the service sector are analyzed. On the other hand, on the basis of secondary research, the development of centers in the modern business services sector was shown with the indication of the reasons for such a state.