Zgadzam się
Nasza strona zapisuje niewielkie pliki tekstowe, nazywane ciasteczkami (ang. cookies) na Twoim urządzeniu w celu lepszego dostosowania treści oraz dla celów statystycznych. Możesz wyłączyć możliwość ich zapisu, zmieniając ustawienia Twojej przeglądarki. Korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień oznacza zgodę na przechowywanie cookies w Twoim urządzeniu.
Artykuł dotyczy wpływu nowoczesnych usług biznesowych na interesariuszy oraz tego, jak narzędzia marketingowe pomagają w takim wypromowaniu usług, aby jak największy procent podmiotów miało o nich informacje. Zamierzeniem autorek jest pokazanie, jak zmienia i rozwija się
rynek nowoczesnych usług biznesowych poprzez odpowiednią komunikację marketingową. Na
podstawie badań studialno-literaturowych wskazano istotę i uwarunkowania nowoczesnych usług
biznesowych i przeanalizowano narzędzia marketingowe w sektorze usług. Natomiast na podstawie badań wtórnych pokazano rozwój centrów w sektorze nowoczesnych usług biznesowych ze
wskazaniem przyczyn takiego stanu.
The article deals with the impact of modern business services on stakeholders and how
marketing tools help promote services so that the largest possible percentage of stakeholders have
information about them. The intention of the authors is to show how the modern business services
market is changing and developing through appropriate marketing communications. On the
basis of the study-literature research, the essence and conditions of modern business services are
indicated and marketing tools in the service sector are analyzed. On the other hand, on the basis of
secondary research, the development of centers in the modern business services sector was shown
with the indication of the reasons for such a state.