Informacja o cookies

Zgadzam się Nasza strona zapisuje niewielkie pliki tekstowe, nazywane ciasteczkami (ang. cookies) na Twoim urządzeniu w celu lepszego dostosowania treści oraz dla celów statystycznych. Możesz wyłączyć możliwość ich zapisu, zmieniając ustawienia Twojej przeglądarki. Korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień oznacza zgodę na przechowywanie cookies w Twoim urządzeniu.

Publikacje Pracowników Politechniki Lubelskiej

MNiSW
10
Lista B
Status:
Autorzy: Kozieł Grzegorz
Rok wydania: 2013
Wersja dokumentu: Drukowana | Elektroniczna
Język: angielski
Numer czasopisma: 4
Strony: 365 - 370
Web of Science® Times Cited: 0
Bazy: Web of Science | Ebcso | Google Scholar
Efekt badań statutowych NIE
Materiał konferencyjny: NIE
Publikacja OA: NIE
Abstrakty: angielski
In a big number of domains it is necessary to create animations.It can be especially noticed in the entertainment industry which uses a great amount of animations.Creating animations by hand is a very expensive and difficult process.A better solution is to record the movement of the real object and use it as a base to create animation.This technique is called motion capture .In the article the costs of motion capture are considered.