Informacja o cookies

Zgadzam się Nasza strona zapisuje niewielkie pliki tekstowe, nazywane ciasteczkami (ang. cookies) na Twoim urządzeniu w celu lepszego dostosowania treści oraz dla celów statystycznych. Możesz wyłączyć możliwość ich zapisu, zmieniając ustawienia Twojej przeglądarki. Korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień oznacza zgodę na przechowywanie cookies w Twoim urządzeniu.

Publikacje Pracowników Politechniki Lubelskiej

MNiSW
75
Poziom II
Status:
Autorzy: Maciaszczyk Magdalena, Kocot Damian, Rzepka Agnieszka
Dyscypliny:
Aby zobaczyć szczegóły należy się zalogować.
Wersja dokumentu: Elektroniczna
Język: angielski
Strony: 16 - 27
Web of Science® Times Cited: 0
Scopus® Cytowania: 1
Bazy: Web of Science | Scopus
Efekt badań statutowych NIE
Materiał konferencyjny: NIE
Publikacja OA: NIE
Abstrakty: angielski
COVID-19 has altered consumer behavior significantly. This shift was caused by both external and internal factors. It could be said that a new model of consumer behavior has emerged in recent months – one that has high demand for healthy lifestyles, is socially isolated, and enjoys the benefits of the virtual world. This chapter aims to show the purchasing behavior of consumers during the COVID-19 pandemic. The content was also illustrated by statistical data on this topic. The conclusions of the considerations that can be found in this chapter represent a proprietary model of consumer behavior on the market during the COVID-19 pandemic.