Informacja o cookies

Zgadzam się Nasza strona zapisuje niewielkie pliki tekstowe, nazywane ciasteczkami (ang. cookies) na Twoim urządzeniu w celu lepszego dostosowania treści oraz dla celów statystycznych. Możesz wyłączyć możliwość ich zapisu, zmieniając ustawienia Twojej przeglądarki. Korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień oznacza zgodę na przechowywanie cookies w Twoim urządzeniu.

Publikacje Pracowników Politechniki Lubelskiej

Publikacje Pracowników PL z lat 1990-2010

Publikacje pracowników Politechniki Lubelskie z lat 1990-2010 dostępne są jak dotychczas w starej bazie publikacji
LINK DO STAREJ BAZY

MNiSW
6
Lista B
Status:
Autorzy: Gąsior Marcin
Rok wydania: 2013
Wersja dokumentu: Drukowana | Elektroniczna
Język: polski
Numer czasopisma: 32
Wolumen/Tom: 777
Strony: 159 - 170
Bazy: BazEkon
Efekt badań statutowych NIE
Materiał konferencyjny: NIE
Publikacja OA: TAK
Licencja:
Sposób udostępnienia: Witryna wydawcy
Wersja tekstu: Ostateczna wersja opublikowana
Czas opublikowania: W momencie opublikowania
Abstrakty: polski | angielski
W epoce postępującego związku konsumenta z technologią oraz internetem, zakupy prowadzone przy ich wykorzystaniu stają się coraz bardziej powszechną oraz perspektywiczną formą działalności handlowej. Celem artykułu jest podjęcie próby klasyfikacji konsumentów według skłonności do postrzegania, w szczególności w kategoriach korzyści oraz ryzyka, transakcji zawieranych przy wykorzystaniu internetu tak wyodrębnione segmenty mogą stać się punktem wyjścia działań dotyczących lepszego dopasowania procesów sprzedaży do oczekiwań oraz rozwiązania problemów różnych grup potencjalnych nabywców
In the age of increasing connection between consumer, technology and the internet, pur-chases being made online begin to be more and more commonplace, yet promising form of com-merce. The purpose of the paper is to propose a cla ssification of the consumers, based on their approach towards and perception of online purchasing, especially in terms of its advantages and risks. The segments prepared this way can be a starting point for activities that better match the sales processes with the needs and for solving the problems of various groups of potential buyers.