Informacja o cookies

Zgadzam się Nasza strona zapisuje niewielkie pliki tekstowe, nazywane ciasteczkami (ang. cookies) na Twoim urządzeniu w celu lepszego dostosowania treści oraz dla celów statystycznych. Możesz wyłączyć możliwość ich zapisu, zmieniając ustawienia Twojej przeglądarki. Korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień oznacza zgodę na przechowywanie cookies w Twoim urządzeniu.

Publikacje Pracowników Politechniki Lubelskiej

MNiSW
6
Lista B
Status:
Autorzy: Krawiec Joanna, Wyrwisz Joanna
Rok wydania: 2013
Wersja dokumentu: Drukowana | Elektroniczna
Język: polski
Numer czasopisma: 32
Wolumen/Tom: 777
Strony: 375 - 388
Bazy: BazEkon | CEEOL- Central and Eastern European Online Library
Efekt badań statutowych NIE
Materiał konferencyjny: NIE
Publikacja OA: TAK
Licencja:
Sposób udostępnienia: Witryna wydawcy
Wersja tekstu: Ostateczna wersja opublikowana
Czas opublikowania: W momencie opublikowania
Abstrakty: polski | angielski
Celem artykułu jest ukazanie mediów społecznościowych jako instrumentu wykorzystywanego w komunikacji marketingowej dóbr i usług. W szczególności zaprezentowane zostaną wyniki badań empirycznych w zakresie oceny zachowań instrumentów wobec komunikatów promocyjnych docierających przez Facebook.com. Użytkownicy serwisu Facebook są podatni na dialog z marką i działania firm w zakresie społecznościowym.
The aim of the paper is presenting social media as effective instruments in marketing com- munication of products and services In particular, the results of empirical research a re presented, concerning the behavior of internet users towards the promotion messages sent via Face- book.com. Users of Facebook are receptive to dialogue with brand and promotion actions of the firms in this social medium.