Informacja o cookies

Zgadzam się Nasza strona zapisuje niewielkie pliki tekstowe, nazywane ciasteczkami (ang. cookies) na Twoim urządzeniu w celu lepszego dostosowania treści oraz dla celów statystycznych. Możesz wyłączyć możliwość ich zapisu, zmieniając ustawienia Twojej przeglądarki. Korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień oznacza zgodę na przechowywanie cookies w Twoim urządzeniu.

Publikacje Pracowników Politechniki Lubelskiej

MNiSW
140
Lista 2023
Status:
Warianty tytułu:
Study of Customer Satisfaction in Service Offices on the Example of Selected Business Lines of One of the Polish Energy Conglomerates
Autorzy: Dudek Dariusz, Bis Jakub
Dyscypliny:
Aby zobaczyć szczegóły należy się zalogować.
Rok wydania: 2023
Wersja dokumentu: Elektroniczna
Język: polski
Numer czasopisma: 5
Wolumen/Tom: 54
Strony: 635 - 655
Bazy: Google Scholar | DOAJ | EBSCO | CEON | Index Copernicus
Efekt badań statutowych NIE
Materiał konferencyjny: NIE
Publikacja OA: TAK
Licencja:
Sposób udostępnienia: Otwarte czasopismo
Wersja tekstu: Ostateczna wersja opublikowana
Czas opublikowania: W momencie opublikowania
Data opublikowania w OA: 18 grudnia 2023
Abstrakty: polski | angielski
Najistotniejszą wiedzą dla przedsiębiorstw jest wiedza o klientach, którą mogą pozyskiwać z każdego wzajemnego kontaktu. Wiedza ta jest niezbędna do skutecznego konkurowania i rozwoju każdej firmy. W artkule przedstawiono pojęcia satysfakcji i lojalności pod kątem ich wzajemnego wpływu. Przedstawiono również wybrane wskaźniki najczęściej stosowane do pomiaru satysfakcji i lojalności. Skupiono się na wskaźnikach takich jak: CSI, NPS,CES oraz FCR. Celem artykułu jest przedstawienie wskaźników pomiaru satysfakcji klienta stosowanych przez jeden z polskich koncer- nów energetycznych w dwóch liniach biznesowych. Porównane zostały obszary, które zostały poddane badaniom satysfakcji przez poszczególne linie biznesowe.
The most crucial knowledge for businesses is customer knowledge, which can be acquired from every interaction. This knowledge is essential for effective competition and development of any company. The article discusses the concepts of satisfaction and loyalty in terms of their mutual influence. It also presents selected indicators com- monly used to measure satisfaction and loyalty, focusing on metrics such as CSI, NPS, CES, and FCR. The aim of the article is to present customer satisfaction measurement indicators used by one of the Polish energy conglomerates in two business lines. The areas subjected to satisfaction surveys by the respective business lines are compared.