Informacja o cookies

Zgadzam się Nasza strona zapisuje niewielkie pliki tekstowe, nazywane ciasteczkami (ang. cookies) na Twoim urządzeniu w celu lepszego dostosowania treści oraz dla celów statystycznych. Możesz wyłączyć możliwość ich zapisu, zmieniając ustawienia Twojej przeglądarki. Korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień oznacza zgodę na przechowywanie cookies w Twoim urządzeniu.

Publikacje Pracowników Politechniki Lubelskiej

MNiSW
20
Lista 2023
Status:
Warianty tytułu:
Handdrawing techniques for architectural drawings by first-year students
Autorzy: Kendzierawska Marta, Perepelytsia Sofiia
Dyscypliny:
Aby zobaczyć szczegóły należy się zalogować.
Rok wydania: 2023
Wersja dokumentu: Drukowana | Elektroniczna
Język: polski
Numer czasopisma: 1
Wolumen/Tom: 19
Strony: 17 - 25
Bazy: BazTech | POL-index
Efekt badań statutowych NIE
Materiał konferencyjny: NIE
Publikacja OA: TAK
Licencja:
Sposób udostępnienia: Witryna wydawcy
Wersja tekstu: Ostateczna wersja opublikowana
Czas opublikowania: W momencie opublikowania
Data opublikowania w OA: 19 grudnia 2023
Abstrakty: polski | angielski
W niniejszym artykule przedstawione zostały wyniki ankiet przeprowadzonych wśród studentów pierwszego roku uczęszczających w zajęciach Podstawy projektowania – kompozycja architektoniczna na kierunku Architektura Wydziału Budownictwa i Architektury Politechniki Lubelskiej. Zakres ankiety obejmował wybór technik wykorzystywanych do wykonywania prac rysunkowych oraz możliwości wprowadzenia nowych narzędzi rysunkowych oraz ich wpływ na efekt końcowy prac wykonywanych w ramach prowadzonych zajęć
This article presents the results of a study conducted among first-year students attending the Fundamentals of Design – Architectural Composition class at the Architecture Department of the Faculty of Architecture, Building and Ar-chitecture department, Lublin University of Technology. The scope of the questionnaires included a selection of techniques used to create drawing works, as well as the opportunities for introducing new drawing tools and their influence on the final effect of works created during the classes.