Modele projektowania kursów e-learningowych
Artykuł w czasopiśmie
MNiSW
6
Lista B
Status: | |
Autorzy: | Lis Renata |
Rok wydania: | 2013 |
Wersja dokumentu: | Drukowana | Elektroniczna |
Język: | polski |
Numer czasopisma: | 2 |
Wolumen/Tom: | 4 |
Strony: | 273 - 278 |
Bazy: | CEJSH | POL-index | Index Copernicus International | ARIANTA | Polska Bibliografia Bibliologiczna | C.E.E.O.L. | Ministerstwo nauki i szkolnictwa | Biblioteka cyfrowa PLWyższego |
Efekt badań statutowych | NIE |
Materiał konferencyjny: | NIE |
Publikacja OA: | TAK |
Licencja: | |
Sposób udostępnienia: | Inne |
Wersja tekstu: | Ostateczna wersja opublikowana |
Czas opublikowania: | W momencie opublikowania |
Abstrakty: | polski | angielski |
Artykuł zawiera omówienie modeli metodycznych projektowania kursów e-learningowych: ADDIE; M. Hannafina i K. Pecka, J. Kempa. Ukazuje ich podobieństwa i różnice oraz możliwości w doskonaleniu e-learningu. | |
The article considers the possibility of a significant improvement in the quality of education on the basis of the connection of e-Learning technology and the widespread use of tests and tasks in the test form. |