Modele projektowania kursów e-learningowych
Artykuł w czasopiśmie
MNiSW
6
Lista B
| Status: | |
| Autorzy: | Lis Renata |
| Rok wydania: | 2013 |
| Wersja dokumentu: | Drukowana | Elektroniczna |
| Język: | polski |
| Numer czasopisma: | 2 |
| Wolumen/Tom: | 4 |
| Strony: | 273 - 278 |
| Bazy: | CEJSH | POL-index | Index Copernicus International | ARIANTA | Polska Bibliografia Bibliologiczna | C.E.E.O.L. | Ministerstwo nauki i szkolnictwa | Biblioteka cyfrowa PLWyższego |
| Efekt badań statutowych | NIE |
| Materiał konferencyjny: | NIE |
| Publikacja OA: | TAK |
| Licencja: | |
| Sposób udostępnienia: | Inne |
| Wersja tekstu: | Ostateczna wersja opublikowana |
| Czas opublikowania: | W momencie opublikowania |
| Abstrakty: | polski | angielski |
| Artykuł zawiera omówienie modeli metodycznych projektowania kursów e-learningowych: ADDIE; M. Hannafina i K. Pecka, J. Kempa. Ukazuje ich podobieństwa i różnice oraz możliwości w doskonaleniu e-learningu. | |
| The article considers the possibility of a significant improvement in the quality of education on the basis of the connection of e-Learning technology and the widespread use of tests and tasks in the test form. |
