Informacja o cookies

Zgadzam się Nasza strona zapisuje niewielkie pliki tekstowe, nazywane ciasteczkami (ang. cookies) na Twoim urządzeniu w celu lepszego dostosowania treści oraz dla celów statystycznych. Możesz wyłączyć możliwość ich zapisu, zmieniając ustawienia Twojej przeglądarki. Korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień oznacza zgodę na przechowywanie cookies w Twoim urządzeniu.

Publikacje Pracowników Politechniki Lubelskiej

MNiSW
20
Poziom I
Status:
Redakcja: Hamdan Reem Khamis, Hamdan Allam, Alareeni Bahaaeddin, Khoury Rim El
Dyscypliny:
Aby zobaczyć szczegóły należy się zalogować.
Rok wydania: 2024
Serie:
Technical and Vocational Education and Training: Issues, Concerns and Prospects, ISSN (print): 1871-3041, ISSN (on-line): 2213-221X ; nr 38
Wersja dokumentu: Drukowana | Elektroniczna
Język: angielski
Liczba stron: 552
Miejsce wydania: Singapore
Wydawnictwo: Springer
Efekt badań statutowych NIE
Materiał konferencyjny: NIE
Publikacja OA: NIE
Abstrakty: angielski
This book provide an in-depth analysis of current development concerning ICTs with reference to vocational education and training. It presents best and innovative ICT-based solutions implemented in education and explores controversial topics such as challenges and opportunities. It discusses the role of ICT, vocational education and training in women empowerment. It also examines digital learning, vocational education and sustainable operations. Information and communication technologies have created new opportunities along with new challenges, putting profound and urgent implications on vocational education and training (VET). Nowadays, we must think broadly and make the right choices about VET using innovation and digitalization to boost the quality of vocational education and training, enable the upskilling and reskilling of adults, and enhance the employability of learners. The potential and the impact of ICTs in vocational education and training have yet to be fully exploited, leading to an emerging direction of research. This book helps readers to understand the idea of business education and education governance in a digital age. It is of interest to practitioners, administrators, researchers, teachers, teacher educators and students.
Zawartość książki: Pokaż fragmenty książek