Informacja o cookies

Zgadzam się Nasza strona zapisuje niewielkie pliki tekstowe, nazywane ciasteczkami (ang. cookies) na Twoim urządzeniu w celu lepszego dostosowania treści oraz dla celów statystycznych. Możesz wyłączyć możliwość ich zapisu, zmieniając ustawienia Twojej przeglądarki. Korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień oznacza zgodę na przechowywanie cookies w Twoim urządzeniu.

Publikacje Pracowników Politechniki Lubelskiej

MNiSW
5
spoza listy
Status:
Warianty tytułu:
Analysis of user experience during interaction with automotive repair workshop websites
Autorzy: Danielkiewicz Radosław, Dzieńkowski Mariusz
Dyscypliny:
Aby zobaczyć szczegóły należy się zalogować.
Rok wydania: 2024
Wersja dokumentu: Drukowana | Elektroniczna
Język: polski
Wolumen/Tom: 30
Strony: 39 - 46
Bazy: BazTech
Efekt badań statutowych NIE
Materiał konferencyjny: NIE
Publikacja OA: TAK
Licencja:
Sposób udostępnienia: Witryna wydawcy
Wersja tekstu: Ostateczna wersja opublikowana
Czas opublikowania: W momencie opublikowania
Data opublikowania w OA: 20 marca 2024
Abstrakty: angielski | polski
The study presented here focuses on analyzing and comparing the user experience of two automotive repair workshop website search engines. The research tools used were usability tests, user interviews and eye tracking. These were aimed at assessing the functionality, intuitiveness and overall user experience when using the analyzed sites. The results show that users encountered a variety of problems with navigation and search functions, and made suggestions for im-proving and expanding the website functions. Nevertheless, despite some differences in the evaluations of specific as-pects of both services, there was little difference in the effectiveness of the set scenarios.
Przedstawione badanie koncentruje sięna analizie i porównaniu użytkowania dwóch wyszukiwarek serwisów warszta-towych. Wykorzystane narzędziabadawcze to testy użyteczności, wywiady z użytkownikami oraz eyetracking. Miały one na celu ocenę funkcjonalności, intuicyjności i ogólnego doświadczeniaużytkowników podczas korzystania z anali-zowanych serwisów. Wyniki pokazują, że użytkownicy napotykali różnorodne problemy z nawigacją czy funkcjami wyszukiwania, a także zgłaszali sugestie dotyczące poprawy i rozbudowy funkcji serwisów. Niemniej jednak, pomimo pewnych różnic w ocenach poszczególnych aspektów obu serwisów, różnice w skuteczności realizacji zadanych scena-riuszy były niewielkie.