Comparison of arm animation
Artykuł w czasopiśmie
MNiSW
10
Lista B
Status: | |
Autorzy: | Skublewska-Paszkowska Maria |
Rok wydania: | 2013 |
Wersja dokumentu: | Drukowana | Elektroniczna |
Język: | angielski |
Numer czasopisma: | 11 |
Wolumen/Tom: | 149 |
Strony: | 505 - 511 |
Bazy: | SCOPUS |
Efekt badań statutowych | NIE |
Materiał konferencyjny: | NIE |
Publikacja OA: | TAK |
Licencja: | |
Sposób udostępnienia: | Witryna wydawcy |
Wersja tekstu: | Ostateczna wersja opublikowana |
Czas opublikowania: | W momencie opublikowania |
Abstrakty: | angielski |
3D animation is a complex task which involves many methods used to create a moving object. The article presents two techniques used to represent angular positions in 3D space: Euler Angles and Quaternions. Two arm animations were created using these two methods and the obtained results were evaluated for an application in real animation process. The animations were written in objective C++ computer program and then written to C3D files. |