Informacja o cookies

Zgadzam się Nasza strona zapisuje niewielkie pliki tekstowe, nazywane ciasteczkami (ang. cookies) na Twoim urządzeniu w celu lepszego dostosowania treści oraz dla celów statystycznych. Możesz wyłączyć możliwość ich zapisu, zmieniając ustawienia Twojej przeglądarki. Korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień oznacza zgodę na przechowywanie cookies w Twoim urządzeniu.

Publikacje Pracowników Politechniki Lubelskiej

MNiSW
20
Poziom I
Status:
Autorzy: Piotrowska Katarzyna, Piasecka Izabela, Gola Arkadiusz, Kosicka Ewelina
Dyscypliny:
Aby zobaczyć szczegóły należy się zalogować.
Wersja dokumentu: Drukowana | Elektroniczna
Język: angielski
Strony: 223 - 236
Efekt badań statutowych NIE
Materiał konferencyjny: TAK
Nazwa konferencji: International Scientific-Technical Conference MANUFACTURING 2024
Skrócona nazwa konferencji: MANUFACTURING 2024
URL serii konferencji: LINK
Termin konferencji: 14 maja 2023 do 16 maja 2023
Miasto konferencji: Poznań
Państwo konferencji: POLSKA
Publikacja OA: NIE
Abstrakty: angielski
A natural consequence of implementing the assumptions of the sustainable transport is the minimization of the harmful impact that means of transport have on the natural environment. Therefore, it is extremely important to assess the impact of passenger cars on the environment – both conventional and alternatively driven. As part of the research work, the impact of selected segments of road transport on the environment was assessed using the Life Cycle Assessment LCA system analysis, covering the stages of production and operation, and taking into account technological changes and energy mixes in the time horizon until 2050. A key objective was to combine knowledge from the literature as well as data from manufacturers to propose a comprehensive methodology as well as further improve future research.