Informacja o cookies

Zgadzam się Nasza strona zapisuje niewielkie pliki tekstowe, nazywane ciasteczkami (ang. cookies) na Twoim urządzeniu w celu lepszego dostosowania treści oraz dla celów statystycznych. Możesz wyłączyć możliwość ich zapisu, zmieniając ustawienia Twojej przeglądarki. Korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień oznacza zgodę na przechowywanie cookies w Twoim urządzeniu.

Publikacje Pracowników Politechniki Lubelskiej

Status:
Autorzy: Słupski Stanisław Mikołaj
Dyscypliny:
Aby zobaczyć szczegóły należy się zalogować.
Rok wydania: 2024
Wersja dokumentu: Drukowana
Język: polski
Numer czasopisma: 1
Strony: 29 - 29
Efekt badań statutowych NIE
Materiał konferencyjny: NIE
Publikacja OA: NIE
Abstrakty: polski
Z punktu widzenia warsztatowca dobra usługa to szybka diagnostyka, naprawa lub wymiana części oraz sprawdzenie naprawianego układu. W takiej kolejności przebiega cały ten proces, a każdy etap musi być wykonany możliwie najlepiej i bez pomyłki. Jeżeli popełniamy błąd, na przykład w diagnostyce, to dalsze kroki będą przebiegały niewłaściwie, a naprawa nie zostanie wykonana prawidłowo.