Informacja o cookies

Zgadzam się Nasza strona zapisuje niewielkie pliki tekstowe, nazywane ciasteczkami (ang. cookies) na Twoim urządzeniu w celu lepszego dostosowania treści oraz dla celów statystycznych. Możesz wyłączyć możliwość ich zapisu, zmieniając ustawienia Twojej przeglądarki. Korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień oznacza zgodę na przechowywanie cookies w Twoim urządzeniu.

Publikacje Pracowników Politechniki Lubelskiej

Status:
Autorzy: Juszczyk Marta
Rok wydania: 2024
URL do źródła LINK
Język: polski
Źródło: XXXI Warsztaty Mikrokomputerowe Politechniki Lubelskiej im. dr. Jana W. Smołki
Miasto wystąpienia: Nielisz
Państwo wystąpienia: POLSKA
Efekt badań statutowych NIE
Abstrakty: polski
Celem prezentacji pt. „Innowacje marketingowe w ramach zielonej transformacji na przykładzie studiów przypadków” jest zademonstrowanie 16 wariantów innowacyjnych rozwiązań marketingowych, które spełniają społeczne oczekiwania w zakresie dostosowania wykorzystanej technologii w ramach zielonej transformacji. Prezentacja obejmuje 16 technicznych rozwiązań dotyczących zewnętrznych, skalowalnych billboardów z niezależnym zasilaniem, wyposażonych w wiele turbin wiatrowych zintegrowanych z systemami elektronicznymi oraz akumulatorami. Wszystkie rozwiązania są energooszczędne i zapewniają przekaz marketingowy niezależnie od warunków zewnętrznych, takich jak mgła, silne porywy wiatru, temperatura, pora dnia i roku. Ponadto, zabezpieczają duże billboardy przed zniszczeniem poprzez przekształcanie siły wiatru w energię kinetyczną. Zaletą tych rozwiązań jest wykorzystanie pozyskanej energii elektrycznej do zwiększenia użyteczności i efektywności przekazu billboardu. Zaprezentowane rozwiązania zostały zgłoszone do ochrony w formie 16 patentów