|
Celem prezentacji pt. „Innowacje marketingowe w ramach zielonej transformacji
na przykładzie studiów przypadków” jest zademonstrowanie 16 wariantów innowacyjnych
rozwiązań marketingowych, które spełniają społeczne oczekiwania w zakresie dostosowania
wykorzystanej technologii w ramach zielonej transformacji. Prezentacja obejmuje
16 technicznych rozwiązań dotyczących zewnętrznych, skalowalnych billboardów
z niezależnym zasilaniem, wyposażonych w wiele turbin wiatrowych zintegrowanych
z systemami elektronicznymi oraz akumulatorami.
Wszystkie rozwiązania są energooszczędne i zapewniają przekaz marketingowy
niezależnie od warunków zewnętrznych, takich jak mgła, silne porywy wiatru, temperatura,
pora dnia i roku. Ponadto, zabezpieczają duże billboardy przed zniszczeniem poprzez
przekształcanie siły wiatru w energię kinetyczną. Zaletą tych rozwiązań jest wykorzystanie
pozyskanej energii elektrycznej do zwiększenia użyteczności i efektywności przekazu
billboardu. Zaprezentowane rozwiązania zostały zgłoszone do ochrony w formie
16 patentów
|