|
Prezentacja pt. „Zastosowanie technologii cyfrowych bliźniaków do symulacji procesów biznesowych w kształceniu menedżerów” dotyczy propozycji wykorzystania zaawansowanych technologii cyfrowej w edukacji menedżerskiej w Wydziale Zarządzania Politechniki Lubelskiej. W ramach prezentacji przedstawiono koncepcję, zastosowanie i technologie cyfrowego bliźniaka, czyli wirtualnego odpowiednika istniejących systemów, obiektów czy procesów.
W drugiej części prezentacji zaprezentowano listę kluczowych kompetencji menedżerskich, ze szczególnym uwzględnieniem trudności związanych z ich nabywaniem przez studentów przy użyciu tradycyjnych metod nauczania. W odpowiedzi na te wyzwania opisano unikalne zalety cyfrowego bliźniaka w edukacji menedżerów, a następnie zaproponowano trzy autorskie, uniwersalne modele wdrożenia innowacyjnej metody nauczania charakteryzujące się różnymi poziomami kompleksowości, zaangażowania zasobów oraz innowacyjności. Dzięki implementacji zaproponowanych rozwiązań możliwe jest skuteczniejsze nabycie kompetencji menedżerskich poprzez obserwację realnych procesów oraz konieczność twórczego rozwiązania problemów w różnych obszarach działalności przedsiębiorstwa.
|