Informacja o cookies

Zgadzam się Nasza strona zapisuje niewielkie pliki tekstowe, nazywane ciasteczkami (ang. cookies) na Twoim urządzeniu w celu lepszego dostosowania treści oraz dla celów statystycznych. Możesz wyłączyć możliwość ich zapisu, zmieniając ustawienia Twojej przeglądarki. Korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień oznacza zgodę na przechowywanie cookies w Twoim urządzeniu.

Publikacje Pracowników Politechniki Lubelskiej

MNiSW
140
Lista 2024
Status:
Autorzy: Mazurek Paweł, Chudy Aleksander, Hołyszko Piotr
Dyscypliny:
Aby zobaczyć szczegóły należy się zalogować.
Rok wydania: 2024
Wersja dokumentu: Elektroniczna
Język: angielski
Numer czasopisma: 14
Wolumen/Tom: 17
Numer artykułu: 3412
Strony: 1 - 21
Impact Factor: 3,0
Web of Science® Times Cited: 0
Scopus® Cytowania: 0
Bazy: Web of Science | Scopus
Efekt badań statutowych NIE
Finansowanie: This work was supported by the Lublin University of Technology (Grant No. FD-20/EE- 2/403 and Grant No. FD-20/EE-2/412)
Materiał konferencyjny: NIE
Publikacja OA: TAK
Licencja:
Sposób udostępnienia: Witryna wydawcy
Wersja tekstu: Ostateczna wersja opublikowana
Czas opublikowania: W momencie opublikowania
Data opublikowania w OA: 11 lipca 2024
Abstrakty: angielski
As electromobility and especially the electrification of public transportation develops, it is necessary to safeguard human health and minimize environmental impact. Electromagnetic fields generated by the current flowing through on-board batteries, installations, converters, propulsion, air conditioning, heating, lighting, or wireless communication systems in these vehicles may pose risks to drivers and passengers. This research investigates electromagnetic fields induced by extreme low-frequency currents and permanent magnets on electric and trolleybuses implanted in Lublin, Poland. The identification of electromagnetic fields concerned an electric bus model and two trolleybus models. A comparative analysis of the results obtained with the permissible limits in the environment was carried out.