Die Instrumente der Marketingkommunikation auf dem Möbelmarkt
Artykuł w czasopiśmie
MNiSW
6
Lista B
Status: | |
Warianty tytułu: |
Instrumenty komunikacji marketingowej na rynku mebli.
|
Autorzy: | Wyrwisz Joanna |
Rok wydania: | 2013 |
Wersja dokumentu: | Drukowana | Elektroniczna |
Język: | niemiecki |
Numer czasopisma: | 84 |
Strony: | 326 - 329 |
Bazy: | AGRO | IC Journals Master List | IC Journals Master List2 | PBN - Polska Bibliografia Naukowa |
Efekt badań statutowych | NIE |
Materiał konferencyjny: | NIE |
Publikacja OA: | NIE |
Abstrakty: | polski |
Komunikacja marketingowa stanowi ważny element funkcjonowania przedsiębiorstwa na rynku. Na rynku mebli wykorzystywane są zarówno tradycyjne, jak i nowoczesne narzędzia promocji. Najczęściej stosowanym instrumentem jest reklama. Jednak coraz bardziej na znaczeniu zyskują formy komunikacji oparte na mediach społecznościowych i Internecie. Głównym celem tych działań jest zwiększanie rozpoznawalności marek mebli oraz budowanie pożądanego wizerunku i renomy danej marki. Za ich pośrednictwem przedsiębiorstwa chcą również maksymalizować sprzedaż swoich produktów. |