Informacja o cookies

Zgadzam się Nasza strona zapisuje niewielkie pliki tekstowe, nazywane ciasteczkami (ang. cookies) na Twoim urządzeniu w celu lepszego dostosowania treści oraz dla celów statystycznych. Możesz wyłączyć możliwość ich zapisu, zmieniając ustawienia Twojej przeglądarki. Korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień oznacza zgodę na przechowywanie cookies w Twoim urządzeniu.

Publikacje Pracowników Politechniki Lubelskiej

MNiSW
6
Lista B
Status:
Warianty tytułu:
Instrumenty komunikacji marketingowej na rynku mebli.
Autorzy: Wyrwisz Joanna
Rok wydania: 2013
Wersja dokumentu: Drukowana | Elektroniczna
Język: niemiecki
Numer czasopisma: 84
Strony: 326 - 329
Bazy: AGRO | IC Journals Master List | IC Journals Master List2 | PBN - Polska Bibliografia Naukowa
Efekt badań statutowych NIE
Materiał konferencyjny: NIE
Publikacja OA: NIE
Abstrakty: polski
Komunikacja marketingowa stanowi ważny element funkcjonowania przedsiębiorstwa na rynku. Na rynku mebli wykorzystywane są zarówno tradycyjne, jak i nowoczesne narzędzia promocji. Najczęściej stosowanym instrumentem jest reklama. Jednak coraz bardziej na znaczeniu zyskują formy komunikacji oparte na mediach społecznościowych i Internecie. Głównym celem tych działań jest zwiększanie rozpoznawalności marek mebli oraz budowanie pożądanego wizerunku i renomy danej marki. Za ich pośrednictwem przedsiębiorstwa chcą również maksymalizować sprzedaż swoich produktów.