Informacja o cookies

Zgadzam się Nasza strona zapisuje niewielkie pliki tekstowe, nazywane ciasteczkami (ang. cookies) na Twoim urządzeniu w celu lepszego dostosowania treści oraz dla celów statystycznych. Możesz wyłączyć możliwość ich zapisu, zmieniając ustawienia Twojej przeglądarki. Korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień oznacza zgodę na przechowywanie cookies w Twoim urządzeniu.

Publikacje Pracowników Politechniki Lubelskiej

MNiSW
70
Lista 2023
Status:
Autorzy: Ruban Dmytro, Lanets Olena, Kraynyk Lubomyr, Kvalyshyn Stepan, Ruban Hanna, Madleňák Radovan, Maciaszczyk Magdalena
Dyscypliny:
Aby zobaczyć szczegóły należy się zalogować.
Rok wydania: 2023
Wersja dokumentu: Drukowana | Elektroniczna
Język: angielski
Numer czasopisma: 1
Wolumen/Tom: 26
Strony: 22 - 30
Web of Science® Times Cited: 0
Scopus® Cytowania: 0
Bazy: Web of Science | Scopus
Efekt badań statutowych NIE
Materiał konferencyjny: NIE
Publikacja OA: TAK
Licencja:
Sposób udostępnienia: Otwarte czasopismo
Wersja tekstu: Ostateczna wersja opublikowana
Czas opublikowania: W momencie opublikowania
Data opublikowania w OA: 8 stycznia 2024
Abstrakty: angielski
The lifespan prediction of the bus body of the load-bearing structure has been made and compared to the results of real operation. The maximum approximation of the simulation modelling results in Matlab Simulink to real operation is explained by taking into account a sufficient number of factors influencing durability. This research has the particularity that it allows determining the durability of the bus body even at the design stage, which was not possible with accelerated tests or during the operation of the bus on real routes. The obtained results can be used by bus manufacturers at the design stage, allowing them to change the construction and technology of anticorrosion protection, thereby influencing the durability. In addition, operating organizations will be interested in the obtained results when using the developed methodology in various operating conditions.