Informacja o cookies

Zgadzam się Nasza strona zapisuje niewielkie pliki tekstowe, nazywane ciasteczkami (ang. cookies) na Twoim urządzeniu w celu lepszego dostosowania treści oraz dla celów statystycznych. Możesz wyłączyć możliwość ich zapisu, zmieniając ustawienia Twojej przeglądarki. Korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień oznacza zgodę na przechowywanie cookies w Twoim urządzeniu.

Publikacje Pracowników Politechniki Lubelskiej

MNiSW
4
Lista B
Status:
Warianty tytułu:
Ignition lag in the transient operating conditions of the diesel engine
Autorzy: Longwic Rafał, Lotko Wincenty, Sander Przemysław
Rok wydania: 2013
Wersja dokumentu: Drukowana
Język: polski
Numer czasopisma: 10
Strony: 3541 - 3552
Efekt badań statutowych NIE
Materiał konferencyjny: NIE
Publikacja OA: NIE
Abstrakty: polski | angielski
W artykule przedstawiono wyniki badań silnika o zapłonie samoczynnym w warunkach swobodnego rozpędzania. Przeanalizowano w szczególności powody wzrostu kąta zwłoki samozapłonu paliwa w warunkach swobodnego rozpędzania w stosunku do porównywalnych warunków statycznych. Na podstawie uzyskanych wyników badań zbudowano modele regresyjne.
In the paper gives the results of research of Diesel engine in the transient operations conditions. Examined in particular the reasons for the increase in the angle of ignition lag in transient operating conditions to comparable conditions. On the basis of the obtained results of regression models were built.