Informacja o cookies

Zgadzam się Nasza strona zapisuje niewielkie pliki tekstowe, nazywane ciasteczkami (ang. cookies) na Twoim urządzeniu w celu lepszego dostosowania treści oraz dla celów statystycznych. Możesz wyłączyć możliwość ich zapisu, zmieniając ustawienia Twojej przeglądarki. Korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień oznacza zgodę na przechowywanie cookies w Twoim urządzeniu.

Publikacje Pracowników Politechniki Lubelskiej

MNiSW
20
Poziom I
Status:
Redakcja: Hamdan Allam, Harraf Arezou
Dyscypliny:
Aby zobaczyć szczegóły należy się zalogować.
Rok wydania: 2024
Serie:
Studies in Systems, Decision and Control, ISSN (print): 2198-4182, ISSN (on-line): 2198-4190 ; nr 537
Wersja dokumentu: Drukowana | Elektroniczna
Język: angielski
Liczba stron: 1140
Miejsce wydania: Cham
Wydawnictwo: Springer
Efekt badań statutowych NIE
Materiał konferencyjny: NIE
Publikacja OA: NIE
Abstrakty: angielski
This book offers a fresh approach to harnessing the power of artificial intelligence and digital technologies to drive growth and success. With a wide-ranging scope that covers various industries and sectors, this book provides invaluable insights and practical guidance for individuals and organizations seeking to thrive in a rapidly evolving business landscape. Designed for business professionals, entrepreneurs, and marketing enthusiasts, this book unlocks the potential of AI and digitalization, offering key strategies and real-world examples to transform your business and stay ahead of the competition. Whether you're looking to optimize customer experiences, leverage data analytics, or streamline operations, this book is your ultimate resource for achieving sustainable business development through cutting-edge technologies.
Zawartość książki: Pokaż fragmenty książek