Informacja o cookies

Zgadzam się Nasza strona zapisuje niewielkie pliki tekstowe, nazywane ciasteczkami (ang. cookies) na Twoim urządzeniu w celu lepszego dostosowania treści oraz dla celów statystycznych. Możesz wyłączyć możliwość ich zapisu, zmieniając ustawienia Twojej przeglądarki. Korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień oznacza zgodę na przechowywanie cookies w Twoim urządzeniu.

Publikacje Pracowników Politechniki Lubelskiej

MNiSW
6
Lista B
Status:
Warianty tytułu:
Development trends of companies creating websites in the light of empirical research
Autorzy: Słoniec Jolanta
Rok wydania: 2013
Wersja dokumentu: Drukowana | Elektroniczna
Język: polski
Numer czasopisma: 9
Strony: 45 - 50
Efekt badań statutowych NIE
Materiał konferencyjny: NIE
Publikacja OA: NIE
Abstrakty: angielski
The digital revolution has introduced a lot of changes, not only in creating marketing tools, but also by changing concepts of management. IT market in Poland is still developing rapidly, the number of companies and the market value are increasing. Competition on the market is large and will even grow longer. Therefore, it seems advisable to examine in what direction should be followed by the development of companies creating Web pages. The fullest answer so questions will market itself, namely the representatives of the companies who are or will be customers of companies creating Web site. The paper presents the results of studies, on the basis of which it outlines the guidelines for development of service companies creating Web pages. These guidelines are in addition to a thorough knowledge of the latest technology in order to carry out Web pages in a professional way, to supplement the offer of advice on wider marketing, psychology (consumer behavior), attention to the plastic side of the site and the resulting services, helping to create communities around the sites, and the use of social networking sites promotional activities, and the provision of assistance in the drawing up and building a company marketing strategy