Doskonalenie systemu logistycznego na przykładzie Grupy Aliplast
Fragment książki (Rozdział monografii pokonferencyjnej)
MNiSW
20
Poziom I
Status: | |
Autorzy: | Bobel Izabela, Gruszka Michał , Baran Klaudia, Majchrzak Martyna , Kulisz Monika |
Dyscypliny: | |
Aby zobaczyć szczegóły należy się zalogować. | |
Wersja dokumentu: | Drukowana | Elektroniczna |
Język: | polski |
Strony: | 117 - 132 |
Efekt badań statutowych | NIE |
Finansowanie: | Opracowanie publikacji jest finansowane z projektu „Politechniczna Sieć VIA CARPATIA im. Prezydenta RP Lecha Kaczyńskiego” Działanie 4. Szkoła twórczego działania. |
Materiał konferencyjny: | TAK |
Nazwa konferencji: | III Konf. Kół Nauk. w ramach Politechnicznej Sieci Via Carpatia im. Prezydenta RP Lecha Kaczyńskiego |
Skrócona nazwa konferencji: | https://www.viacarpatia.pro/konferencje/trzecia-konferencja-kol-naukowych/ |
URL serii konferencji: | LINK |
Termin konferencji: | 15 listopada 2023 do 17 listopada 2023 |
Miasto konferencji: | Białystok |
Państwo konferencji: | POLSKA |
Publikacja OA: | TAK |
Licencja: | |
Sposób udostępnienia: | Witryna wydawcy |
Wersja tekstu: | Ostateczna wersja opublikowana |
Czas opublikowania: | W momencie opublikowania |
Data opublikowania w OA: | 18 października 2024 |
Abstrakty: | polski |
W dynamicznie zmieniającym się świecie gospodarczym logistyka stała się kluczowym elementem zapewniającym skuteczność i konkurencyjność przedsiębiorstw.Centralnym aspektem efektywnej logistyki jest zintegrowane zarządzanie, które łączy różne segmenty łańcucha dostaw w spójną całość Według Gołembskiej logistyka nie jest statycznym zestawem praktyk, lecz dynamicznym procesem, który musi ciągle się adaptować do nowych wyzwań i warunków rynkowych [5]. Elementy takie jak zarządzanie przepływem materiałów, usług i informacji, jak podkreśla m.in. Pfohl, są istotne w tworzeniu wydajnych systemów logistycznych Logistyka odgrywa kluczową rolę w zapewnianiu efektywnej operacji i satysfakcji klientów . Skuteczne procesy logistyczne są niezwykle ważne dla ciągłego przepływu produktów od dostawców do konsumentów końcowych, wpływając na utrzymanie klientów i przyciąganie nowych |