Informacja o cookies

Zgadzam się Nasza strona zapisuje niewielkie pliki tekstowe, nazywane ciasteczkami (ang. cookies) na Twoim urządzeniu w celu lepszego dostosowania treści oraz dla celów statystycznych. Możesz wyłączyć możliwość ich zapisu, zmieniając ustawienia Twojej przeglądarki. Korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień oznacza zgodę na przechowywanie cookies w Twoim urządzeniu.

Publikacje Pracowników Politechniki Lubelskiej

MNiSW
8
Lista B
Status:
Warianty tytułu:
Attitudes of the young towards ambient advertising
Autorzy: Pudło Kinga, Wyrwisz Joanna
Rok wydania: 2013
Wersja dokumentu: Drukowana | Elektroniczna
Język: polski
Wolumen/Tom: 98
Strony: 403 - 414
Bazy: CEJSH - The Central European Journal of Social Sciences and Humanities | IC Journals Master List | BazEkon | PBN - Polska Bibliografia Naukowa | PBN - Polska Bibliografia Naukowa2
Efekt badań statutowych NIE
Materiał konferencyjny: NIE
Publikacja OA: TAK
Licencja:
Sposób udostępnienia: Witryna wydawcy
Wersja tekstu: Ostateczna wersja opublikowana
Czas opublikowania: W momencie opublikowania
Abstrakty: polski | angielski
Celem artykułu jest wskazanie możliwości i warunków wykorzystania reklamy ambientowej na rynku młodzieżowym. Przedstawiono istotę i charakterystykę ambient mediów. Zasadniczą część pracy stanowią wyniki i analiza badań empirycznych dotyczących postaw młodzieży wobec tej formy komunikacji marketingowej.
The aim of this study was to present the possibility and conditions of using ambient advertising. The essence and the characteristics of the ambient media are described in the paper. The most important parts of this article are the results and analysis of research concerning attitudes of the young in view of this unconventional from of marketing communication.