Informacja o cookies

Zgadzam się Nasza strona zapisuje niewielkie pliki tekstowe, nazywane ciasteczkami (ang. cookies) na Twoim urządzeniu w celu lepszego dostosowania treści oraz dla celów statystycznych. Możesz wyłączyć możliwość ich zapisu, zmieniając ustawienia Twojej przeglądarki. Korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień oznacza zgodę na przechowywanie cookies w Twoim urządzeniu.

Publikacje Pracowników Politechniki Lubelskiej

MNiSW
10
Lista B
Status:
Autorzy: Smołka Jakub
Rok wydania: 2013
Wersja dokumentu: Drukowana | Elektroniczna
Język: angielski
Numer czasopisma: 12
Strony: 506 - 514
Scopus® Cytowania: 2
Bazy: Scopus
Efekt badań statutowych NIE
Materiał konferencyjny: NIE
Publikacja OA: TAK
Licencja:
Sposób udostępnienia: Witryna wydawcy
Wersja tekstu: Ostateczna wersja opublikowana
Czas opublikowania: W momencie opublikowania
Abstrakty: angielski
Regardless of its type, algorithm efficiency can have a strong influence on a project's cost. This paper focuses on three algorithms used, among others, in computer animation. The algorithms are: blended parabolas, standard Catmull-Rom spline and modified Catmull-Rom spline. It briefly describes the algorithms and discusses differences in the implementations created by the author: one that doesn't depend on external libraries and another that uses Eigen. Each has two variants: one for 2D data and one for 3D data. The results of a numerical experiment are presented and discussed.