Informacja o cookies

Zgadzam się Nasza strona zapisuje niewielkie pliki tekstowe, nazywane ciasteczkami (ang. cookies) na Twoim urządzeniu w celu lepszego dostosowania treści oraz dla celów statystycznych. Możesz wyłączyć możliwość ich zapisu, zmieniając ustawienia Twojej przeglądarki. Korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień oznacza zgodę na przechowywanie cookies w Twoim urządzeniu.

Publikacje Pracowników Politechniki Lubelskiej

MNiSW
100
Lista 2024
Status:
Autorzy: Niewczas Andrzej, Mórawski Łukasz, Dębicka Ewa, Rymarz Joanna, Kasperek Dariusz, Hołyszko Piotr
Dyscypliny:
Aby zobaczyć szczegóły należy się zalogować.
Rok wydania: 2025
Wersja dokumentu: Elektroniczna
Język: angielski
Numer czasopisma: 3
Wolumen/Tom: 15
Numer artykułu: 1212
Strony: 1 - 14
Impact Factor: 2,5
Web of Science® Times Cited: 1
Scopus® Cytowania: 1
Bazy: Web of Science | Scopus
Efekt badań statutowych NIE
Materiał konferencyjny: NIE
Publikacja OA: TAK
Licencja:
Sposób udostępnienia: Witryna wydawcy
Wersja tekstu: Ostateczna wersja opublikowana
Czas opublikowania: W momencie opublikowania
Data opublikowania w OA: 24 stycznia 2025
Abstrakty: angielski
This study deals with the assessment of the progress of the electromobility pro- gramme with regard to the technical availability of public transport buses. The aim of this study was to conduct a comparative assessment of the availability of electric buses in re- lation to diesel buses (of analogous capacity). The study was carried out in real operating conditions using the example of Lublin city. Over a period of 33 months, the availability of electric buses and diesel buses was tested in a sample of 18 vehicles for each type of bus. Availability indices were compared using the method of variance analysis. It was found that electric buses had a higher level of availability and no trend during the study period. The applied research method can be used in operational practice to monitor the risks associated with vehicle failure rates and the continuity of fleet operations.