Praca układu napędowego drzwi kabinowych z silnikiem synchronicznym przy zasilaniu awaryjnym
Artykuł w czasopiśmie
MNiSW
5
Lista B
Status: | |
Warianty tytułu: |
Cabin door drive system with synchronous motor powered by emergency battery
|
Autorzy: | Kolano Krzysztof |
Rok wydania: | 2013 |
Wersja dokumentu: | Drukowana | Elektroniczna |
Język: | polski |
Numer czasopisma: | 1 |
Wolumen/Tom: | 98 |
Strony: | 251 - 254 |
Bazy: | BazTech | Index Copernicus | INSPEC |
Efekt badań statutowych | NIE |
Materiał konferencyjny: | NIE |
Publikacja OA: | TAK |
Licencja: | |
Sposób udostępnienia: | Witryna wydawcy |
Wersja tekstu: | Ostateczna wersja opublikowana |
Czas opublikowania: | W momencie opublikowania |
Abstrakty: | polski |
W artykule przedstawione zostały podstawowe założenia techniczne pracy układu napędowego drzwi kabi- nowych dżwigu osobowego przy zasilaniu ze żródła rezerwowego.Podstawowym wymogiem jest umożli- wienie otwarcia drzwi dżwigu po wykonaniu zjazdu awaryjnego z możliwie jak najmniejszą mocą przy wykorzystaniu tylko jednego akumulatora rezerwowego.Aby umożliwić poprawną pracę układu przy obniżonych parametrach zasilania konieczne jest opracowanie specjalnego algorytmu sterowania uwzględniającego charakterystykę pracy silnika synchronicznego.Opracowana procedura została prze- testowana w laboratorium Katedry Napędów i Maszyn Elektrycznych i zostanie wdrożona do praktyki przemysłowej w nowym układzie napędowym drzwi kabinowych. |