Informacja o cookies

Zgadzam się Nasza strona zapisuje niewielkie pliki tekstowe, nazywane ciasteczkami (ang. cookies) na Twoim urządzeniu w celu lepszego dostosowania treści oraz dla celów statystycznych. Możesz wyłączyć możliwość ich zapisu, zmieniając ustawienia Twojej przeglądarki. Korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień oznacza zgodę na przechowywanie cookies w Twoim urządzeniu.

Publikacje Pracowników Politechniki Lubelskiej

Status:
Autorzy: Dawid Wojciech, Kubicki Bartosz
Dyscypliny:
Aby zobaczyć szczegóły należy się zalogować.
Wersja dokumentu: Drukowana | Elektroniczna
Język: angielski
Strony: 1 - 8
Web of Science® Times Cited: 0
Scopus® Cytowania: 0
Bazy: Web of Science | Scopus
Efekt badań statutowych NIE
Materiał konferencyjny: NIE
Publikacja OA: TAK
Licencja:
Sposób udostępnienia: Witryna wydawcy
Wersja tekstu: Ostateczna wersja opublikowana
Czas opublikowania: W momencie opublikowania
Data opublikowania w OA: 28 lipca 2025
Abstrakty: angielski
The study focuses on predicting cycle path development for the year 2030 in Lublin by integrating land cover data with key factors such as demographic trends, cycling path design guidelines, and topographic features. The authors propose a novel method for identifying optimal locations for new bike paths, emphasizing the prioritization of routes, based on a demographic index across Lublin’s districts and on land cover forecasts for 2030. This forward-looking approach ensures that the proposed network aligns with future urban development and population distribution patterns, creating a cycling infrastructure that is both adaptable and responsive to the city’s evolving needs. As a result, the study designates areas of approximately 30 km2 for the development of cycle tracks, creating a comprehensive and flexible cycle infrastructure that adapts to projected changes in land use.