Informacja o cookies

Zgadzam się Nasza strona zapisuje niewielkie pliki tekstowe, nazywane ciasteczkami (ang. cookies) na Twoim urządzeniu w celu lepszego dostosowania treści oraz dla celów statystycznych. Możesz wyłączyć możliwość ich zapisu, zmieniając ustawienia Twojej przeglądarki. Korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień oznacza zgodę na przechowywanie cookies w Twoim urządzeniu.

Publikacje Pracowników Politechniki Lubelskiej

MNiSW
6
Lista B
Status:
Warianty tytułu:
Marketing in organizational network on the example of Ecological Food Valley cluster
Autorzy: Skowron Stanisław
Rok wydania: 2013
Wersja dokumentu: Drukowana | Elektroniczna
Język: polski
Numer czasopisma: 30
Wolumen/Tom: 775
Strony: 235 - 248
Bazy: BazEkon
Efekt badań statutowych NIE
Materiał konferencyjny: NIE
Publikacja OA: NIE
Abstrakty: polski | angielski
W artykule zdefiniowano sieć organizacyjną, jej istotę i specyfikę. Określono klaster jako szczególny typ sieci organizacyjnej. Na tym tle scharakteryzowano klaster Dolina Ekologicznej Żywności, który jest siecią firm i instytucji działającej w regionach: Lubelszczyzny i Podkarpacia. Określono cele komunikacji marketingowej klastra, założenia polityki marki, oraz cele i instrumenty komunikacji skierowanej do interesariuszy wewnętrznych i zewnętrznych sieci.
The organizational network, its essence and specificity are defined in the paper. The cluster was described as a particular type of organizational network. The Ecological Food Yalley cluster, being a network of organisations and companies from Lubelskie and Podkarpackie Voivodeships was characterized. There are presented the goals of cluster marketing communication, brand policy bases as well as purposes and instruments of communication directed for intimal stake holders and extemal networks.