Marketing w sieci organizacyjnej na przykładzie klastra Doliny Ekologicznej Żywności
Artykuł w czasopiśmie
MNiSW
6
Lista B
Status: | |
Warianty tytułu: |
Marketing in organizational network on the example of Ecological Food Valley cluster
|
Autorzy: | Skowron Stanisław |
Rok wydania: | 2013 |
Wersja dokumentu: | Drukowana | Elektroniczna |
Język: | polski |
Numer czasopisma: | 30 |
Wolumen/Tom: | 775 |
Strony: | 235 - 248 |
Bazy: | BazEkon |
Efekt badań statutowych | NIE |
Materiał konferencyjny: | NIE |
Publikacja OA: | NIE |
Abstrakty: | polski | angielski |
W artykule zdefiniowano sieć organizacyjną, jej istotę i specyfikę. Określono klaster jako szczególny typ sieci organizacyjnej. Na tym tle scharakteryzowano klaster Dolina Ekologicznej Żywności, który jest siecią firm i instytucji działającej w regionach: Lubelszczyzny i Podkarpacia. Określono cele komunikacji marketingowej klastra, założenia polityki marki, oraz cele i instrumenty komunikacji skierowanej do interesariuszy wewnętrznych i zewnętrznych sieci. | |
The organizational network, its essence and specificity are defined in the paper. The cluster was described as a particular type of organizational network. The Ecological Food Yalley cluster, being a network of organisations and companies from Lubelskie and Podkarpackie Voivodeships was characterized. There are presented the goals of cluster marketing communication, brand policy bases as well as purposes and instruments of communication directed for intimal stake holders and extemal networks. |