Tożsamość marki i badanie lojalności wobec niej
Artykuł w czasopiśmie
| Status: | |
| Warianty tytułu: |
Brand identity and research on loyalty to it
|
| Autorzy: | Lis Robert, Lis Franciszek |
| Rok wydania: | 2013 |
| Wersja dokumentu: | Drukowana |
| Język: | polski |
| Numer czasopisma: | 9 |
| Strony: | 20 - 35 |
| Bazy: | Biblioteka Cyfrowa Politechniki Lubelskiej |
| Efekt badań statutowych | NIE |
| Materiał konferencyjny: | NIE |
| Publikacja OA: | NIE |
| Abstrakty: | polski |
| Artykuł poświęcony jest kryteriom i zasadom kreowania marki towarowej w taki sposób, by była rozpoznawalna na rynku i wzbudzała lojalność klientów. Opisane są w nim zasady jakimi powinny kierować się początkujące firmy by ich marka została zapamiętana. Z kolei do badania lojalności nabywców zaproponowano metody: tolerancji cenowej klientów, ich przywiązania do marki i zaangażowania w poszukiwaniu informacji o niej. |